nanio Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei, jeg har en slik en Nokia 5800 og Nokia har lyst på penger om jeg skal få brukt GPSen til navigasjon. Google Maps klarer å trekke en strek mellom hvor jeg er til hvor jeg skal gratis men fungerer ikke utenom WiFi Går det ann og laste ned kartet til Google Maps og bruke til lett navigasjon (vi snakker gå hjem fra byen om kvelden etc) uten at det koster meg 700 KR i året? takker og bukker for svar Jeg mener ikke å peile hvor jeg er, men hvordan jeg kommer meg fra der jeg er til ..det andre stedet ^^ Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hei, jeg har en slik en Nokia 5800 og Nokia har lyst på penger om jeg skal få brukt GPSen til navigasjon. Google Maps klarer å trekke en strek mellom hvor jeg er til hvor jeg skal gratis men fungerer ikke utenom WiFi Går det ann og laste ned kartet til Google Maps og bruke til lett navigasjon (vi snakker gå hjem fra byen om kvelden etc) uten at det koster meg 700 KR i året? takker og bukker for svar Jeg mener ikke å peile hvor jeg er, men hvordan jeg kommer meg fra der jeg er til ..det andre stedet ^^ Google maps blir lastet ned fortløpende så du må nok betale for det så lenge du ikke kan koble deg opp via et trådløst nettverk. Det du trenger er et GPS-program (TomTom/Igo/Garmin o.l.) Problemet der er at de er gratis i bruk men programmet og kartene må du kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå