kaffebryggare Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Aha, tusen takk. Blir nok ikke noe overklokking da dette blir min første PC. Hvis jeg kjøper fra bare Amentio blir prisen slik: Frakt______Totalt inkl. frakt 192,50 ______3 278,50 Men jeg tipper at prisene forandrer seg en del nå i sommer, så vi får se hva jeg faktisk kjøper. Endret 21. april 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Er PCen i handlelisten bedre eller dårligere en den i linken nedenfor? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323200 Lenke til kommentar
Osse Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du vet det Benny, når du skal handle over sommeren er det godt mulig du får enda bedre enn det du satte opp nå for samme pris, vel jeg tviler på at ram blir billigere, men både grafikkort og cpu vil nok ha falt en del i pris, pakken du satte opp er noe bedre enn den på komplett. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg tenkte ikke på prisendrinher når jeg lagde tråden. :errm: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå