Gjest p-piller og mensen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mensen har vart i 7 dager etter at jeg begynte på p-piller, vanligvis har den bare vart 2-4 dager. Den ser heller ikke ut til å ville slutte, og blødningene er ikke jevne. Er det noe galt? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mensen kan være noe uregelmessig og man kan ha mellomblødninger når man begynner med p-piller. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Et råd til. Hvis dette forsetter etter et par mnd. fremover, er det lurt å ta kontakt med gynekologen/fastlegen for sjekk. Kanskje det er ikke den "rette" pillen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Malley_* Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Men jeg vil veldig gjerne være kvitt dette til helja, hvis jeg slutter på pillene nå - Vil det være borte til helja da? Noen som har noen erfaringer med det? orker ikke gå lenge med det her. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Men jeg vil veldig gjerne være kvitt dette til helja, hvis jeg slutter på pillene nå - Vil det være borte til helja da? Noen som har noen erfaringer med det? orker ikke gå lenge med det her. Hei. Hvis du slutter med pillene brått, vil du få mer. Hvis dette er absolutt så galt, ta kontakt med fastlegen. vaio Endret 22. april 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå