MVR Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Jeg liker å skrive, men har ingen peiling på om jeg er flink eller ikke. Holder som oftest det jeg skriver for meg selv. Tror det begynner å bli på sin plass å få noen tilbakemeldinger, så legger ut en tekst jeg. Kjempefint om noen gidder å ta seg tid til å lese den, og skrive ned noen tanker og kommentarer! Jeg tenker aldri over hvilken sjanger der er når jeg skriver, men jeg kan vel bare kalle det ei lita fortelling? Se gjerne etter om grammatikken er grei, og flyten i språket. Kom med råd! Den_Ensomme_Stolen.doc Endret 28. juli 2009 av MVR Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det her var morsom lesing Du har fin flyt i språket, men det kan forbedres noe. Bare les masse litteratur, og det kommer av seg selv! Likte teksten godt. Få skrivefeil som jeg kunne se. Noen urenheter jeg merket meg: Du omtaler som oftest stolen som "den", men en gang så jeg at du hadde skrevet "han". Kun bruk en av formene, jeg mener "den" er best, ettersom dette er bokmål. Dette hadde blitt enda bedre om du hadde gjort den lille "moralen" på slutten lit mer gåtefull, mindre åpenlys, mer gjemt inne i teksten. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Tusen takk for tilbakemelding Jeg er enig i det du sier med slutten, og skal se på bruken av den/han. Det er noe jeg ikke har tenkt over selv. Flott med respons. Gjør meg glad at du ikke synes det var ille! Leser masse gjør jeg hele tiden, så håper ting kommer av seg selv ja. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Veldig lenge siden sist innlegg, men svarer litt likevel jeg. Har sett på buken av han/den, men kunne ikke finne noen feil. Gi eksempler? Mulig jeg bare overser dem. Når det gjelder slutten så var vel ikke den egentlig ment for å være en del av fortellingen. Den var mer slik at folk skulle skjønne at hele fortellingen er et bilde på menneskers følelser. Teit om folk skulle tro at alt bare var en stol. Nå som dette er sagt så fjerner jeg like så godt siste avsnitt, slik at det ikke skaper forvirring for folk. Lenke til kommentar
FuckedUp Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) proft gjort! Har bare skummet lett gjennom, men denne går rett på harddisken! Det blir inspiration for framtida til meg Endret 8. februar 2010 av FuckedUp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå