Alfaromeo Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hei. Jeg har en helt ny pc jeg har installert xp på. Problemet er bare at jeg ikke får oppdatere pc en ferdig, og jeg får heller ikke instalert virus program. Det kommer bare opp at det skjedde en feil under instalasjon. Sliter også med at explorer låser seg etter 4-5 trykk, og at den ofte åpner seg i flere vinduer. Noen forslag? Virus ved første oppdatering via nettet? Takk for svar Edit: Jeg blir også stadig tilbudt oppdatering KB923561. Den installeres, får beskjed om at den er instalert, slår pc en av og på,for så å bli tilbudt denne oppdateringen igjen! Endret 19. april 2009 av Alfaromeo Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vært på nettet lenge? Lenke til kommentar
Alfaromeo Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Nei den er ikke selvbygd. Er en bærbar HP. Sliter veldig med Explorer 7, mens Firefox fungerer utmerket. Fikk instalert virusprogram når jeg slo av brannmuren, men den laster fortsatt ned samme oppdateringen. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vet ikke hva det er. Det kan hende det er virus. Har aldri vært borte i noe sånt før så vansklig å si. Last ned Mbam (gratis du kan oppgradere hvis du vil til kjøpe versjonen, men gratis er like bra. Så poster du logg av scanningen, ta rask scann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå