glimpze Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei! Håper dette innlegget havner på riktig sted, eller er det bare å flytte det Finnes det noen programmer til å snu videofiler med? Av og til når en laster ned så er vidoen snudd 90grader, hvis dere skjønner? Spørsmål nr 2; finnes det noe program for å ta opp ting en streamer på nettet, slik at det blir lagret på min PC? Mvh Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) HyperCam brukes til å ta opp det som foregår på skjermen. Skal du ta opp programmer som streames, kan du f.eks. bruke den langt mer egnede WM Recorder: Endret 20. april 2009 av Rocambole2 Lenke til kommentar
glimpze Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 HyperCam brukes til å ta opp det som foregår på skjermen. Skal du ta opp programmer som streames, kan du f.eks. bruke den langt mer egnede WM Recorder: WM recorder har jeg dårlig erfaring med. Funker dårlig på mange ting og vil liksom ikke starte. Prøvde å laste ned en video fra både youtube og facebook med wm recorder, men det bare klikket.Finnes det ikke andre? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Jeg har aldri prøvd WM Recorder på YouTube eller Facebook, kun på det programmet er ment for - nett-TV-sendinger (f.eks. NRK og TV2), og der har det gått som smurt. For å laste ned video fra YouTube bruker jeg programmet YouTube Downloader. Husker ikke hvor jeg fant det. Det er iallfall gratis, i motsetning til WM Recorder. Endret 22. april 2009 av Rocambole2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå