Totenkopf Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 men men.. hva har dette egentlig å gjøre i spill kategorien uansett? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har noe med spill å gjøre fordi som oftest så for spilleprodusentene det het rundt øra når sånn ting som dette skjer. Dette vil til slutt påvirke de som spiller spill. Lenke til kommentar
nord Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 skulle gitt gutten sof2 for å få raseriene ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 det å ta livet av rektor samt seg selv tilsier ikke akkurat at det er en ny skolemassakre, tror du har misforstått betydningen.. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 jaja 2 døde her og 2 døde der hvem bryr seg er ikke no nytt :-? Lol, tror ikke du hadde sagt det hadde det vært på din skole, eller i din klasse....din syke jævel. Uannsett, det er ikke det som er poenget, poenget er at medier og politikere vil vri det om for å skylde på spill og TV... Lenke til kommentar
FFX Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Gutten har sikkert blitt mobba som bare faen igjenom tidene, Ikke rart når man ser bilde + det er USA... Så han fikk nok, rappa 45colt pistola til onkelen og skøyt rektoren siden han har sikkert hvert jævlig mot han så lenge han har gått på skolen. Så nå ble det payback time. Rart han ikke drepte noen av mobberne, han fikk sikkert ikke tid. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Gutten har sikkert blitt mobba som bare faen igjenom tidene, Ikke rart når man ser bilde + det er USA... Så han fikk nok, rappa 45colt pistola til onkelen og skøyt rektoren siden han har sikkert hvert jævlig mot han så lenge han har gått på skolen. Så nå ble det payback time. Rart han ikke drepte noen av mobberne, han fikk sikkert ikke tid. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Gutten har sikkert blitt mobba som bare skitt igjenom tidene, Ikke rart når man ser bilde + det er USA... Så han fikk nok, rappa 45colt pistola til onkelen og skøyt rektoren siden han har sikkert hvert sinnsvakt mot han så lenge han har gått på skolen. Så nå ble det payback time. Rart han ikke drepte noen av mobberne, han fikk sikkert ikke tid. Skulle ikke forundre meg, nå er i alle fall mobbing blitt ulovlig i Norge. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Skulle ikke forundre meg, nå er i alle fall mobbing blitt ulovligi Norge. Ja det kan jo redde USA. Politikere som Bondevik Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Skulle ikke forundre meg, nå er i alle fall mobbing blitt ulovligi Norge. Ja det kan jo redde USA. Politikere som Bondevik ush nå spise jeg grandiosa og så nevner du på bondevik eneste jeg ser på synd med dette er at nå får Døvøy eller hva ho heter noe mer og tygge på, men på en annen side får hun vel mindre søvn og abstinenser, psykotiske lidelser og mord lyst, så vi unner vel henne litt frihet, ikke sant? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Skulle ikke forundre meg, nå er i alle fall mobbing blitt ulovligi Norge. Ja det kan jo redde USA. Politikere som Bondevik Ja, vi får sende han over dit, så kan de stri med han. Vi får skaffe oss en ny. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Skulle ikke forundre meg, nå er i alle fall mobbing blitt ulovligi Norge. Ja det kan jo redde USA. Politikere som Bondevik ush nå spise jeg grandiosa og så nevner du på bondevik eneste jeg ser på synd med dette er at nå får Døvøy eller hva ho heter noe mer og tygge på, men på en annen side får hun vel mindre søvn og abstinenser, psykotiske lidelser og mord lyst, så vi unner vel henne litt frihet, ikke sant? se hva du har gjort pcverden!! ødela Snabben's matlyst!! Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Sorry Uansett burde sende alle norske politikere over til USA sånn av vi kan få en "fresh start" Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 det er veikt å skyte folk slik, håper han har det godt i helvete. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 wow 2 døde..dør 40,000 barn hver dag i afrika.. Hvorfor fokusere sånn på barn? Er det så mye verre når et barn dør enn når en voksen dør? Jah... alltid skriking om barn... Nyhetsoppleser : "Ten constructionworkers died in the explosion" Jaques : "Dang...That kinda sux" Nyhetsoppleser : "In other news : A child was hit by a car and killed when...." Jaques : " A CHILD?! OH GOD!......NO....PLEASE....NO.... OH PLEASE DEAR GOD, NOOOOOOO! AAAAHHRRRRGGHHHH!! " Unger er ikke annet enn potensielle R*sshøl Men uansett.... Hva pokker skulle mongoen med 3 gønnere?! Bare DET viser hvor retardert han var... Ser ut som en tulling iallefall.... Slenger meg på Polla jeg... Ikke umulig at har ham på grillen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 enkel grunn til at så mange skoledrap skjer i USA: for enkel tilgang til våpen...hele samfunnet er gjennomsyret av våpen. det er for enkelt for unge mennesker å få tak i våpen på kort notis når dem er er litt "forbanna".. så har jo hele landet en voldskultur som ikke ligner grisen ellers da... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 wow 2 døde..dør 40,000 barn hver dag i afrika.. Hvorfor fokusere sånn på barn? Er det så mye verre når et barn dør enn når en voksen dør? Jah... alltid skriking om barn... Nyhetsoppleser : "Ten constructionworkers died in the explosion" Jaques : "Dang...That kinda sux" Nyhetsoppleser : "In other news : A child was hit by a car and killed when...." Jaques : " A CHILD?! OH GOD!......NO....PLEASE....NO.... OH PLEASE DEAR GOD, NOOOOOOO! AAAAHHRRRRGGHHHH!! " Unger er ikke annet enn potensielle R*sshøl Men uansett.... Hva pokker skulle mongoen med 3 gønnere?! Bare DET viser hvor retardert han var... Ser ut som en tulling iallefall.... Slenger meg på Polla jeg... Ikke umulig at har ham på grillen Barn og voksne er like mye verd, tingen her om du hadde giddi og lest var at det dør 40,000 barn, som jeg tok som et eksempel fordi det var værst(fordi det dør flest barn, og ikke så mange voksne), ikke fordi barn er mer verd eller noe. Men det kan jo stemme at noen barn er et potensielt r*sshøl.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Åh:) Dere burde se Bownling for Columbine for en god opplevelse som tar opp temaet rundt våpen i usa Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 sett den, og lest boka hans, "Stupid White Men"...jeg lo meg nesten til døde...har ikke så mye om våpen politikk i USA å gjøre, men men,... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hey, Snabben... Innlegget mitt var ikke på noen måte direkte rettet mot deg, eller innholdet i innlegget ditt... Jeg er enig i det du sier jeg... Jeg kommenterte bare generelt, i forhold til det Golsfish sa om fokusen på barn... ... Bare så det er klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå