Roug Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hei, i dag klarte jeg å kjøre på en stein med bilen min, hørte bare ett kraftig smell. Ble en del skrapeskader på undersiden av bilen, speedometeret i bilen sluttet også å fungerer, men det jeg la først merke til var at en kabel framme på venstre på undersiden ned mot asfalten hadde blitt kappet tvers av, trudde det var en kabel som var koblet med speedometeret, men det trur jeg ikke det er siden jeg skjøta kablen med sukkerbit. er det noen bilkyndige folk her så vet hvordan kabel det er snakk om eller noen som vet om de har noe kjennetegn siden det er en del kabler under der og hva som kan være galt med speedometer? Endret 19. april 2009 av Roug Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hei, i dag klarte jeg å kjøre på en stein med bilen min, hørte bare ett kraftig smell. Ble en del skrapeskader på undersiden av bilen, speedometeret i bilen sluttet også å fungerer, men det jeg la først merke til var at en kabel framme på venstre på undersiden ned mot asfalten hadde blitt kappet tvers av, trudde det var en kabel som var koblet med speedometeret, men det trur jeg ikke det er siden jeg skjøta kablen med sukkerbit. er det noen bilkyndige folk her så vet hvordan kabel det er snakk om eller noen som vet om de har noe kjennetegn siden det er en del kabler under der og hva som kan være galt med speedometer? biles års model ? så er det litt letter å si deg av du ska se på. men som regel er det en kabel eller vaier som går til gir kassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå