Thrinduil Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei! Viste ikke hvor jeg skulle poste dette, så jeg bare poster her. Hva kan en gjøre hvis en har glemt passordet til pcen og ikke har noen form for passord hint? Takker for svar!! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 du laster ned Hieren bootcd som du brenner ut og booter fra, den har halve verden av utilities samt password recovery som nuller ut passordet på brukeren du vil så du kan logge på med blanks passord og sette et nytt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Resette det med p nordahls Offline NT Password & Registry Editor . Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Er det BIOS-passord du spør om? Eller brukerkonto i Windows? Eller Mac? Eller Ubuntu? Gidd å bruke 3 sekunder på å formulere et skikkelig spørsmål, så får du et ordentlig svar. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Det er passordet til brukerkonto i Windows. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er VELDIG enkelt i XP, altfor enkelt... Skulle formatere en pc med XP innstallert og ta vare på dokumentene. Det var bare å starte maskinen i "Sikkermodus", gå inn som Administrator, slette kontoene, og starte maskinen på nytt. Så sikker er en pc med passord på brukerkontoene i XP. :!: Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 nå skal du vell strengt tatt være ganske korka om du setter passord på din egen bruker og ikke administrator da..... Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Det er VELDIG enkelt i XP, altfor enkelt... Skulle formatere en pc med XP innstallert og ta vare på dokumentene. Det var bare å starte maskinen i "Sikkermodus", gå inn som Administrator, slette kontoene, og starte maskinen på nytt. Så sikker er en pc med passord på brukerkontoene i XP. :!: Men hvis en gjør dette, blir alt som er på PCen slettet da? Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan få tak i passordet til brukerkontoen min (har Windows)?? Endret 20. april 2009 av Thrinduil Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Det er vel sagt før: 1) Skaff deg tilgang til lokal administrator (administrator kontoen) ( hint p nordahls Offline NT Password & Registry Editor ) ( http://www.google.no/search?hl=no&q=p+...mp;aq=f&oq= ) 2) Logg inn med Administrator kontoen Inne på PCn som lokal administrator (administrator brukeren) Åpne en CMD prompt og resett passordet på "din" bruker. Eks. På brukerkonto petter01 ønskes passordet satt til 12345678 Skriv i CMD: net user petter01 12345678 Endret 20. april 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Funker det selv om det kun er en brukerkonto (som er administrator) på pcen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Nei. Det er alltid en brukerkonto som heter Administrator i tillegg til den/de du har opprettet selv i Windows. Og det er Administrator kontoen du må inn med for å resette "andre" brukerkontoers passord. Endret 20. april 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Fant ut av det. Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå