Sitronsaft Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Herregud så deilig det må være å slanke seg. Før spiste jeg for å spise, nå spiser jeg for å komme i overskudd. Det er ikke noe spesielt gøy egentlig. Å unngå å spise for mye må jo være en drøm. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Enig med deg der, NwLife2. Må være utrolig deilig å slippe å tenke på å ligge i overskudd! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Men, som en gladnyhet har jeg funnet ut at jeg bare trenger 2356 kcal hver dag for å bulke. Har telt kalorier i dag og har faktisk kommet på akkurat rundt dette. Edit: Har spist 2347,6 kcal i dag faktisk, er det jeg har kommet frem til. Da har jeg ikke regnet med en skolebolle. Noen som vet hvor mye kcal det er i denne? Jeg har også regnet ut protein, skal ha 124g hver dag og har i dag spist (igjen uten å regne med skolebollen, er jo protein der fra egg) 122,8g. Så det ser faktisk ganske ok ut Vanligvis ligger jeg nok faktisk enda mer i overskudd, noe som overrasker meg veldig nå som jeg skriver. Pga drikker vanligvis veldig mye melk, men i dag hadde vi ikke noe. Og på en vanlig skoledag (var hjemme i dag) spiser jeg veldig mye mer skive enn jeg gjorde i dag. Endret 20. april 2009 av NwLife2 Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hah, jeg synes det må være en DRØM å kunne spise hva man vil når man vil. Dere aner ikke hvor mye man lengter etter drittmat når man holder på som det her. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Derfor ikke tenk så mye på det. Jeg tar livet som det kommer, liker å trene og å holde meg i form spist mye grønnsaker hos foreldrene men aldri tenkt noe mer på hva jeg spiser og som har resultert i at jeg er slank og vakker. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hadde bare alle hatt det som deg Blåbær Men det høres jo fornuftig ut det du sier, og din slank- og vakkerhet er bevis nok for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå