ch3650 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har akkurat lasta ned hipcam.... når jeg prøver å åpne kommer det opp System feil. Hva skal jeg gjøre da? og hva er feilen? Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 HipCam er fult av feil. Dessuten er videokvaliteten elendig. Hakker som bare det. Slett HipCam. Det tar mye minne og er så og si ubrukelig. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Noen programmer fungerer ikke på minnekortet. Hvis du har installert det det på minnekortet kan du prøve å installere det i telefonminnet. Sjekk også at du har nyeste versjon. DukeNuke: Vel, hvilke alternativ har han? Hipcam har faktisk bedre kvalitet enn Nokia's program, og den enorme fordelen at du kan filme så lenge du vil omtrent (ikke bare 9 sekunder). Til begges informasjon: Jeg har HipCam v1.02ha og den fungerer helt fint. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 mobilen min blei helt skrudd av den innstaleringa av hipcam, jeg måtte slette etter et døgn. og en annen ting, hvorfor fikk jeg ikke spilt av det jeg tok opp? på real sto det "laster" og ingenting skjedde! det lurer jeg fælt på. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Det virka når jeg innstalerte på telefonminnet....... Det hakka veldig mye da, men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå