gwh Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Syntes komposisjonensmuligheten som dukket opp når jeg var ute på tur i Normandie var fin, og fikk tatt et bilde som jeg syntes er bra. Fargene er ikke de sterkeste, men våren er ikke kommet så langt ennå :-) Kommentarer og kritikk velkomne. D300 Sigma 50-150 hsm Exposure Aperture: F/4 Shutter Speed: 1/320s Exposure Mode: Manual Exposure Comp.: 0EV Metering: Matrix ISO Sensitivity: 0.3EV under 200 Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Kult bilde ! Jeg henger ved min egen versjon i stede for å skrive så alt for mye Mvh. OleA. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Personlig liker jeg originalen mye bedre. Her er kua naturlig innrammet. Det største problemet er de rotete kvistene bak kua. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Synes også bakgrunnen var litt rotete. Vanskelig å få smalere DOF med den avstanden, men det hadde sikkert dempet bakgrunnen litt mer. OleA: på tide med en skjermkalibrering? ryggen på kua så utbrent ut. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 OleA: på tide med en skjermkalibrering? ryggen på kua så utbrent ut. Takk for tipset Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Stiller meg litt mellom k.n.b og OAK her - jeg ville beholdt innrammingen, men kansje kuttet det til portrettformat rundt døra. Skjønt, jo mer jeg ser på bildet jo mindre sikker blir jeg på det. Det som trekker litt ned for min del er den ufokuserte gjerdestrengen forran kua, men regner med du ikke bare kunne dra fram leatherman' og kutte det. :!: Uansett et bidrag som stikker seg positivt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå