tomati Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Har innsett at den gamle sykkelen min er utdatert og trenger i den annledning ny sykkel. Har sett meg litt rundt om og har funnet to sykler som ser interessante ut for meg: Trek 6300 Disc, 7499,- Trek Scott Scale 70 09, 6999,- Scott Noen der ut som har en formening om hvilken som er den mest gunstige??? Sykkel skal brukes til/fra skole, til trening på grus/sti og kanskje et mosjonsritt..... Kom gjerne med andre alternativer hvis dere har noen. Endret 22. april 2009 av tomati Lenke til kommentar
tomati Skrevet 22. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 INGEN??? Lenke til kommentar
opar Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hvis du skal sykle til/fra skolen og litt på stier ville jeg gådd for en mindre utpreget terrengsykkel med lockout-dempere med tanke på mosjonsrittet. Lenke til kommentar
Scott-Boy Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Begge er vel bra, men Trek'en har bedre gaffel mens Scott har bedre gir Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Trek har i tillegg bedre bremser. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 scott er oftest stivere i rammekonstruksjonen enn Trek (min erfaring, ihvertfall på high end landevei). Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 scott er oftest stivere i rammekonstruksjonen enn Trek (min erfaring, ihvertfall på high end landevei). Hvordan er dette relevant mtp MTB? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hvordan er dette relevant mtp MTB? Er ikke en stivere ramme å foretrekke uansett? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Har scott sykkel selv med ca samme rammeform som den du viser til. Er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Har innsett at den gamle sykkelen min er utdatert og trenger i den annledning ny sykkel.Har sett meg litt rundt om og har funnet to sykler som ser interessante ut for meg: Trek 6300 Disc, 7499,- Trek Scott Scale 70 09, 6999,- Scott Noen der ut som har en formening om hvilken som er den mest gunstige??? Sykkel skal brukes til/fra skole, til trening på grus/sti og kanskje et mosjonsritt..... Kom gjerne med andre alternativer hvis dere har noen. Hvis jeg skal få anbefale noe annet, så har diamant en fin (Lett!) sykkel, ved navn eureka. Ligger på 6999,- og damemodellen vant i fjor en test. Men hva er grensa di for bruk av penger? er jo ganske relevant Edit: Scott sykkelen veier nesten 13 kg. det er MYE! og den andre er prisa til 3.399? Endret 4. juni 2009 av madeo Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hvordan er dette relevant mtp MTB? Er ikke en stivere ramme å foretrekke uansett? En stivere/stabil ramme er å foretrekke, men at landeveissykkelen i prisklassen 30k er stivere i rammen vil jo ikke si at sykkelen til 5k er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå