Montag Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Så med Star Wars I og III mener du den nye eller den gamle trilogien? I have a bad feeling about this. Nå må du ikke være så hard mot de aller yngste da. Gutten har jo t.o.m. fått med seg Rear Window - selv om det tydeligvis er tv-versjonen med Darryl Hannah fra 1998... Endret 23. april 2009 av Montag Lenke til kommentar
modin Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nå må du ikke være så hard mot de aller yngste da. Gutten har jo t.o.m. fått med seg Rear Window - selv om det tydeligvis er tv-versjonen med Darryl Hannah fra 1998... Han er ikke så ung siden han har Bushmills (Whiskey) som nick, det antyder da at han er over 20 i det minste. Bushmills er foresten stusselige greier i forhold til skikkelig Scotch Whiskey Laphroaig som jeg sitter å drikker nå... Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) 1. Jeg er 17 år gammel. Bushmillsen står i skapet, urørt. 2. Rear Window versjonen fra 1954. Fantastisk spennende. 3. Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999) og III er den nyeste laget. PS. Hvordan kan du tro jeg ser remake av Hitchcock? Jeg er sjokkert! Jeg er den eneste i venneflokken som liker gamle filmer. Skammer meg over de. Ser på Van Damme hele gjengen. Fysja. Endret 24. april 2009 av Bushmills Lenke til kommentar
Johari Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Min vesle liste: 5 komedier: - Life Of Brian - Dogma - Superbad - Clercks - Wedding Crashers 4 skrekkfilmer: - Sixt Sence - 28 Days Later - Psycho - Aliens 5 drama: - Seven Pounds - The Shawshank Redemption - Léon - The Godfather - The Bank Job 5 guilty pleasures: - Last Action Hero - Terminator II - The Fift Element - Breakfast Club - Fight Club 3 splattere: - Braindead - Bad Taste - Shaun of the Dead 4 westerns: - 3:10 to Yuma - Tombstone - The Good, the Bad and the Ugly - Once Upon a Time in the West 5 sci-fi: - Star Wars episode V – The Empire Strikes Back - Twele Monkeys - Donne Darko - The Man From Earth - Back To the Future 5 thrillere: - Se7en - The Departed - No Country for old men - The Usual Suspects - The Lives of others 5 krigsfilmer: - Apocalypse now - Saving Private ryan - Schindler’s List - Platoon - Enemy at the gates 5 action: - Die Hard - Braveheart - The Matrix - Payback - Pulp Fiction 5 eventyr: - Lord of the Rings The Fellowship of the Ring - Lord of the Rings The Two Towers - Gladiator - Lord of the Rings The Return of the king - Indiana Jones and the Last Crusade 5 filmer "bare" du liker - Goodfellas - Snatch - Rockenrolla - Trainspotting - Scarface 1 favoritt med færre enn 5000 stemmer på imdb - Max Manus Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 5 filmer "bare" du liker- Goodfellas - Snatch - Rockenrolla - Trainspotting - Scarface Alle disse er da godt likt av folket? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) 7 komedier: - Borat - Austin Powers 1-3 - Monty Pythin & The Holy Grail - Superbad - Meet the Parents 7 skrekkfilmer: - Saw 1-5 - The Shining - The Silence of the Lambs 5 drama: - Shawshank Redemtion - The Green Mile - The Curious Case of Benjamin Button - Forrest Gump - American History X 3 drama: - One Flew Over the Cuckoos Nest - Slumdog Millionaire - Into the Wild 1 guilty pleasure: - Hostel 3 westerns: - Open Range - The Good & Bad & Ugly - 3:10 to Yuma 4 sci-fi: - Star Wars - Matrix - Children of Men - Sunshine 5 thrillere: - No Country for Old Men - There Will Be Blood - Rear Window - Jason Bourne - Heat 3 krigsfilmer: - Talvisota (Winter War) - Saving Private Ryan - Das Boot 5 action: - Fight Club - Pulp Fiction - Sin City - 300 - New Police Story 5 eventyr: - Ringenes Herre 1-3 - The Dark Knight - Watchmen - Big Fish - Wall-E Ikke mitt endelige svar Endret 24. april 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Min vesle liste:5 filmer "bare" du liker - Goodfellas - Scarface Sorry, men wtf? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Savnet "Film-noir"-sjangeren. Jeg ser ikke på "Splatter", og svært sjeldent på B-filmer så der er jeg blank. Her er uansett en liste over det jeg svarte på: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor 5 komedier: - The Big Lebowski - Clerks. - Beverly Hills Cop - As Good as It Gets - The Great Dictator 5 skrekkfilmer: - Vargtimmen - Halloween - Psycho - The Shining - Saw 5 musikaler: - Across the Universe - O Brother, Where Art Thou? - Singin' in the Rain - The Phantom of the Opera - Une femme est une femme 5 drama: - Persona - Trois couleurs: Bleu - Novecento - Gegen die Wand - Bin-jip 5 westerns: - Il buono, il brutto, il cattivo. - No Country for Old Men - The Wild Bunch - Dead Man - 3:10 to Yuma 5 sci-fi: - 2001: A Space Odyssey - Aliens - Terminator 2: Judgment Day - Alien - Blade Runner 5 thrillere: - Vertigo - Repulsion - Mulholland Dr. - Chinatown - Lost Highway 5 krigsfilmer: - Ivanovo detstvo - Vals Im Bashir - Triumph des Willens - Der Untergang - Apocalypse Now 5 action: - Die Hard - Yojimbo - A History of Violence - Fight Club - Natural Born Killers 5 eventyr: - El laberinto del fauno - Eraserhead - Det sjunde inseglet - Nochnoy dozor - Underworld 5 filmer "bare" du liker: - Un chien andalou - Dirty Harry - Rambo: First Blood - Ladri di biciclette - Casablanca 5 film-noir: - Double Indemnity - Shadow of a Doubt - The Big Sleep - Sunset Blvd. - The Postman Always Rings Twice [/spioler] Endret 24. april 2009 av HenHau Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Savnet "Film-noir"-sjangeren. Bare legge til fem film-noir's det. Står i førstepost. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sorry, men wtf? Synst Fight Club under "guilty pleasure" var mer merkelig. Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Måtte fjerne og gjøre om på noen av kategoriene, men her er min: 5 komedier: - Trainspotting - High Fidelity - Groundhog Day - Superbad - Shaun of the Dead 5 skrekkfilmer: - The Shining - The Thing - Halloween - 28 Days Later... - Black Christmas 5 drama: - Into the Wild - Eternal Sunshine of the Spotless Mind - The Fountain - Requiem for a Dream - The Visitor 5 westerns: (Har bare sett ett par av Leone sine filmer) - Dances with Wolves - No Country for Old Men (moderne western) - Unforgiven - Bury My Heart at Wounded Knee - Open Range 5 sci-fi: - Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back - Donnie Darko - The Matrix - Dark City - 2001: A Space Odyssey 5 thrillere: - Fight Club - Memento - Cidade de Deus - The Sixth Sense - A Clockwork Orange 5 krigsfilmer: - Saving Private Ryan - The Deer Hunter - Idi i smotri - The Thin Red Line - Full Metal Jacket 5 action: - Terminator 2: Judgment Day - Gladiator - Battle Royal - Die Hard - The Dark Knight 5 eventyr: - LotR - Into the Wild - Dances With Wolves - Deliverance - Starman 5 filmer "bare" du liker - Starman - Dead Man's Shoes - Halloween-oppfølgerne (ikke 3 og Resurrection) - A Guide to Recognizing Your Saints - The Jacket 5 favoritter med færre enn 8000 stemmer på imdb (gjorde om fra 5000 til 8000) - Auf der anderen Seite - Black Christmas - Idi i smotri - Shooting Dogs - Sällskapsresan Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Regner virkelig så mange folk Pulp Fiction som en actionfilm? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Etter helgen har jeg fått to nye straffeverdige nytelser: Wanted og Hot Rod. Det er søppel, men jeg digger de for hva de er. Spesielt Hot Rod som jeg sikkert har sett 5-6 ganger. Cool Beans? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Hot Rod tok meg fullstendig på senga. Den er faktisk veldig morsom. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jupp, Hot Rod er fantastisk gøyal. Uhøytidelig og random humor på høyt nivå. =D Jeg så forresten at Obi von Knobi hadde New Police Story under Action. Kudos! ^^ Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg måtte jo ha med minst en Jackie Chan (bare se her) film, og New Police Stoty skilte seg ut. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 5 filmer "bare" du liker: - Un chien andalou - Dirty Harry - Rambo: First Blood - Ladri di biciclette - Casablanca Jasså? Jeg måtte jo ha med minst en Jackie Chan (bare se her) film, og New Police Stoty skilte seg ut. Hva med den første Police Story-filmen? Det er tross alt den beste i serien. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg måtte jo ha med minst en Jackie Chan (bare se her) film, og New Police Stoty skilte seg ut. Hva med den første Police Story-filmen? Det er tross alt den beste i serien. *kremt* 5 action:-Die Hard -Lethal Weapon 2 -Police Story -Aliens -Terminator 2: Judgement Day 5 eventyr: -Back to the Future -Armour of God -Indiana Jones and the Last Crusade -El Laberinto Del Fauno -Forrest Gump 5 favoritter med færre enn 5000 stemmer på imdb -Fei lung mang jeung (aka Dragons Forever) -Sing si lip yan (aka City Hunter) -Boh lee chun (aka Gorgeous) -Les femmes de l'ombre (aka Female Agents) -Foo gwai lit che (aka Shanghai Express) Minst en du liksom... Police Story er nok den beste, men for min del kommer faktisk Supercop (Police Story III) på en god andreplass i alle fall! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg måtte jo ha med minst en Jackie Chan (bare se her) film, og New Police Stoty skilte seg ut. Hva med den første Police Story-filmen? Det er tross alt den beste i serien. Den har jeg ikke sett... ennå *kapteinsabletann's bukt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå