flowerpower Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 På databutikken.com står det at WD hd'er ikke funker helt med hk'er som har nforce2 chipset, noen som har noen erfaringer med dette? er det sant? eller er det ikke noe å bry seg om? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 På databutikken.com står det at WD hd'er ikke funker helt med hk'er som har nforce2 chipset, noen som har noen erfaringer med dette? er det sant? eller er det ikke noe å bry seg om? Har to WD hd'er som står på hver sin pc med nforce2, & har ingen problemer. Begge pc-ene er med Abit NF7-S & WD SE 80GB Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har to wd 80 gig som står å surrer å går, ikke noe problem her Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har 1 Maxtor 200gb og en WD 80gb funker fint Lenke til kommentar
ASX Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 har Asus A7N8X Deluxe 3stk. wd 80gig 2stk. i raid 0 8) Funker helt topp Lenke til kommentar
bambam Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har hverken opplevd, eller hørt om noen som har slike feil Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 "Western Digitals hårddiskar fungerar ej tillfredställande med moderkort som har nForce2-chipset. Detta fel yttrar sig på Western-diskar med varierande firmware-version, det går därför ej entydigt att peka på specifika modeller. Det kan alltså fungera i vissa fall, men risken att det inte gör det är för stor för att vi skall kunna rekommendera denna kombination. Óvanstående gäller även moderkort med VIA KT133A och 686B chipsets." Står det der på databutikken.com. Siden folk som har samme hovedkort som jeg skal kjøpe meg ikke har hatt noen problemer så ser jeg ingen grunn til at jeg skal få problemer Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 aldri merket noen problemer her Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Det er det merkeligste jeg har hørt. Har selv Nforce2 og Wd 80Gb. De bruker jo Wd dikser i mange av Nforce2 testene, har aldri sett noe snakk om dette problemet. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 "Western Digitals hårddiskar fungerar ej tillfredställande med moderkort som har nForce2-chipset. Detta fel yttrar sig på Western-diskar med varierande firmware-version, det går därför ej entydigt att peka på specifika modeller. Det kan alltså fungera i vissa fall, men risken att det inte gör det är för stor för att vi skall kunna rekommendera denna kombination. Óvanstående gäller även moderkort med VIA KT133A och 686B chipsets." Står det der på databutikken.com. Siden folk som har samme hovedkort som jeg skal kjøpe meg ikke har hatt noen problemer så ser jeg ingen grunn til at jeg skal få problemer Dette må være noe av det villeste jeg har hørt!? Er ingen ekspert selv på WD og NF2-kort, men at dette ikke skulle gå høres temmelig søkt ut. Dette sier databutikken.com, men jeg lurer på hvor dem får sine opplysninger ifra? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har selv WD og A7N8X. Ikke hatt noen problemer. Kunne du ikke sende dem en mail og spørre hva de mener med det og hvor de har fått det fra? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 har hørt at det er snakk om noen driverproblemer.. men er ikke sikker :-? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har ikke merket noe til det. Ting går smertefritt her... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har aldri hørt om noe problemer mellom en WD harddisk og et nForc2 chipsett, nei. :smile: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 har nforce2, har WD. funker som fa'n! Lenke til kommentar
rr79 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har 2x40gb wd disker på et nforce2 hk. Den disken som var satt som master måtte bytte jumper til pm2 posisjon for at den skulle bli funnet. Bortsett fra det (noe som tok omtrent et halvt minutt å finne ut av) så har det fungert helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå