Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker på gamledager.

Gjest tenkeren

Anbefalte innlegg

Gjest tenkeren

Jeg er ei jente på 17 år. Går i 2.klasse på allmenn.

Jeg tenker alltid på hvor bra jeg hadde det når jeg gikk på barne- og ungdomsskolen. Det var den tiden det var ca. null bekymringer, hadde mange venner og ingen trengte og vere bitchy eller ekle. Nå er det ikke slik mere, jeg har ikke så mange venner som da og jeg er ofte lei meg og nedenfor pga det. Jeg tenker på hvor mange som forandrer seg og hvor mange som har hatt hverandre siden den gang. Det er ca bare de jeg ikke hang sammen med. De som bir sett på som upopulære og stille. Jeg er en av de som er veldig framme i lyset og skiller meg litt ut, men når jeg ser på hvor bra de "stille"-jentene har det, på forholdene deres til hverandre blir jeg skikkelig lei og misunnelig. Alle forandrer seg slik. Jeg føler at jeg ikke har noen. Jeg er knust innvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan selv styre livet ditt i den retningen du vil. Du må bare tørre å stå på egne ben. Det er skremmende og krevende, men dæven så gøy når en endelig får det til :)

Jeg kan ikke få sagt det noe bedre enn dette her, så det får holde med en sitering av brutal, og tips om å LEV LIVET! Ta sjangser, og gjør akkurat det du selv vil :)

Lenke til kommentar

Veldig mange eg kjenne tenker tilbake på ungdomskulen:P inkludert meg:D

hadde den beste tida mi der så og si. Hadde di kjekkeste venne eg noen ganger eg har hatt me har drifta litt fra kverandre nå men prate fortsatt noen ganger.

har flære venner nå men så gode venner som eg hadde på den tida får eg nok aldri igjen:S

Lenke til kommentar
Gjest NuttyProfessor

Har det litt som deg. Hadde mange venner på ung.skolen og barneskolen, men mista kontakta med dem på videregående. Var den populære/klassens klovn, helt fram til videregående der jeg ikke passet inn i klassen.. tidligere venner og venninner fikk nye venner osv, og jeg ble litt glemt. I dag har jeg ikke så mange bekjente lengre som jeg henger med, enn noen få av de faste gamle.

Prøvde å få kontakt med noen av de gamle vennene før, og det gikk bra, men ble ikke spesielt likt av deres nye venner, var ikke kul nok :p Så forsøket gikk fort i glemmeboken.

Savner det samholdet man hadde før, var liksom bare å dra til hverandre å henge osv... et enklere liv rett å slett.

Folk kunne henge sammen stort sett uansett fra hvilken gruppe de kom fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...