ImNotHere Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Dette er et bilde/situasjon jeg har jobba og lekt litt med i det siste. Synes resultatet fra en fotorunde i går ble av de bedre. Tok med bilde 2 i serien her for bedre å fortelle historien, men synes de fungerer hver for seg også. Ønsker innspill på komposisjon, lys og uttrykk generelt. Endret 19. april 2009 av ImNotHere Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Genialt! Men dette ser ut som, unnskyld hvis jeg tar feil, voksne ben? Det synes jeg ble litt feil... Jeg savner noen små barneben oppe på krakken. Da tror jeg du hadde fått fram den mer lekne følelsen over det. Har du høy ISO med vilje? Isåfall, så hadde jeg ønsket at du hadde overdrevet dette mer. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 20. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Takk for tilbakemeldingen! Du har sett riktig her. Måtte ty til samboeren da det er dårlig med små barneføtter i omgangskretsen. Forøvrig gjetter jeg på at hun er en enklere modell å jobbe med i "eksperiment"-fasen også. Det er brukt relativt høy iso og jeg har lagt til en del støy i etterkant for å lage en røffere stil. Personlig synes jeg det er nok korn som det er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå