Dumrian Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hahaha, synes den var ganske funny jeg. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Haha, jeg og! Må jo se humoren i det =D NEED på flere FFFFUUUU cartoons. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) You wished, and you shall get. Endret 3. juli 2009 av Myst Lenke til kommentar
Roeyskatt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Endret 3. juli 2009 av Extermination Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Den siste der skjønte jeg ikke? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Når lufta inni dusjen blir varm stiger den opp og forsvinner ut over dusjforhenget. Det blir da mindre luft inni dusjen, og den kalde luften på utsiden dytter da forhenget inn i dusjen og en rage er uunngåelig. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Bare ha dusjforheng som ikke går helt ned til gulvet og problem solved. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Haha, stemmer det ja! Endret 3. juli 2009 av Selvin Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 hehe, kjenner meg igjen ass!! har ikke heldigvis hos meg, men hos kompiser!! ARGHHHHHHH!!! FFFFFUUUUU Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Når lufta inni dusjen blir varm stiger den opp og forsvinner ut over dusjforhenget. Det blir da mindre luft inni dusjen, og den kalde luften på utsiden dytter da forhenget inn i dusjen og en rage er uunngåelig. En myte. Har du prøvd å dusje med kaldt vann? Dusjforhenget dyttes innover uansett... Årsaken til at dusjforhenget dyttes innover har noe med at lufttrykk rundt væsker i bevegelse synker + at det i dusjen vil skapes en slags virvelvind, pga. dusj-sprayen, som suger til seg luft mot senteret sitt... Endret 4. juli 2009 av J-Core Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Glassvegger som dusj. ???? Profit Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Glassvegger som dusj.???? Profit Tror ikke det er så lett å dusje med glass. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg minner om hva tidspunktet der var.... Jeg mente å ha glassvegger istedet for dusjforheng Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg minner om hva tidspunktet der var.... Jeg mente å ha glassvegger istedet for dusjforheng Glassvegger > dusjforheng FTW! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Et innlegg som inneholdt et manipulert bilde av en forumbruker lastet opp uten brukerens tillatelse er fjernet. Slik oppførsel er både et brudd på retningslinjene og sosialt uakseptabelt. Holdt dere for god for slike ting i fremtiden folkens! (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Lol, syns da den var morsom jeg. Må jo tåle en spøk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Alle vet at den måtte komme. Fight the power, jeg gikk ut av det tradisjonelle oppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå