Myst Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Noen som føler seg truffet? Hvis ikke denne er en FFFFUUU-situasjon så vet ikke jeg hva. Endret 29. juni 2009 av Myst Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nå driver spotify reklamen meg virkelig på nærvene.. Skal dra igang sikkelig på annlegget og hva skjer, joda: "Hi! I'm Jonathan from spotify..." Rett etterfulgt av "Hi! I'm Roberta..." Steike å sint jeg ble. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nå driver spotify reklamen meg virkelig på nærvene..Skal dra igang sikkelig på annlegget og hva skjer, joda: "Hi! I'm Jonathan from spotify..." Rett etterfulgt av "Hi! I'm Roberta..." Steike å sint jeg ble. Spander de 1000 kronene det koster da. Er ikke store summen det er snakk om. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 For dere som klager på spotify, bare last ned den fordømte musikken. Eller bruk itunes hvis dere får dårlig samvitighet. lololololol n00bs Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noobs? Er vi "noobs" som heller klager på reklame og sparer oss for flere hundre GB med nedlasta musikk? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ikke ta det seriøst pus Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noobs? Er vi "noobs" som heller klager på reklame og sparer oss for flere hundre GB med nedlasta musikk? Ja... Enten får folk godta reklamen, og tenke at det er verd det når de slipper flere hundre GB med nedlasta musikk, ellers får de boikotte Spotify... Å sitte å klage på det mens man bruker det, og syns det er verd reklamen, så blir det feil... selv har jeg gitt opp Spotify, og bruker det for å finne sanger, men ikke å høre på musikk, for jeg syns det blir for mye reklame. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Opplevd fra i går. Mamma skulle hente meg etter jeg hadde vært på kino. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det kalles "Fri Familie" og er heller brilliant Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Abonnement get. Måtte bare. Endret 1. juli 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Syke mann. Hadde de vært like gamle derimot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå