Seigemann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei! Jeg har lenge lekt med tanken om å kjøpe meg en lettsykkel, og har spesielt sett på Aprilia RS 125. Men før jeg gjør noe, vil jeg gjerne orientere meg litt om sykkelen. Er det plass til to personer på den? Fra bilder ser det ut som det er liten plass på setet! Hvilke avgifter og liknende må jeg regne med å betale (bortsett fra drivstoff selvfølgelig) Egner den seg godt til bykjøring? Bor relativt sentralt i Stavanger, og må regne med å kjøre mye på tofeltsveier. Er det mye vedlikehold på den? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 *er eget sete til den som sitter bak * Avgifter blir vell årsavgift,forsikring og evt omregistrering *Det er en to takter så litt velikehold må du regne med olje,stempel bytte Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 stempelbytte er ikke noe du trenger å tenke spessielt på. det gjelder helst ktm exc ol som har crosser motor. du kan kjøre en aprilia rs laaangt uten å skifte stempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå