Thomas93kul Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Heisann Heisann Jeg har mattetentamen på onsdag og akkuratt fått vite at vi kommer til å få examens oppgavene fra 2008. Det vil jo da si at antaglivs noen av dere hær allerde har tatt denne prøva. Er det noen som har oppgavehefte enda? noen som veit hvor jeg kan finne det? noen tips, hint ? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tja, siden med oppgavene er byttet passord på Det lå på udir.no sine sider. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 epmolde har hatt alle eksamene liggende, men de mangler 2008. Klarte ikke å google meg frem til de heller, men fant mye info her: http://www.google.no/search?hl=no&rlz=...ikk&spell=1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg selv søkte bare på det som sto på heftet vi fikk to dager før og fikk da opp retteveiledning hvor alt av oppgaver sto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå