John Kr Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei Bruker firefox som nettleser i Vist OS. En av de nyeste versjonene av Firefox så starter det opp automatisk 2 faner, min startside og en fane til firefox (google /firefox søkefelt). Hvordan får jeg bort denne funksjonen slik at kun min startside starter opp. Jeg har selvfølgelig valgt "et nytt vindu" under instilling og faner. Jeg har også lukket firefox med kun et vindu oppe. Takker for alle tips. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det står vel ikkje to internett adresse der du skrive inn startsida di då ? eks : www.dinstartside.eks | google.com Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Nei, det startes opp 2 faner, en som er min egen startside + firefox sin fane med google søk. Jeg ønsker ikke disse fanene. Revidert Side; Svaret er ja, det er 2 adresser i adressefeltet. Prøver å slette det ene så får jeg ser hvordan det blir. Endret 19. april 2009 av John Kr Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Fjernet den ene adressen så ble det bra, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå