ozone Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Jeg så et flott motiv fra verandaen min i januar, som ble for bredt selv med 10mm'en. Så jeg tok 3 bilder på 18mm, sydde sammen i Panoramamaker4, og croppet så godt det lot seg gjøre. (Håper det er tillat med "fuskebilder" her, for jeg hadde ingen annen mulighet hvis jeg skulle få med meg både restene av finevær, og snøværet som kom rullende!) Bildet var egentlig "til eget bruk", men jeg ble inspirert av en annen BK-tråd med vær idag EXIF: M 1/400, f4.5 ISO200 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Pent! Det er bare synd du fikk med den lille lampen nede til høyre. Ellers et stilig, stemningsfullt bilde! Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. april 2009 Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Dette likte jeg, bra fanget! For å pirke så ville jeg klonet vekk lyktestolpen nede i høyre hjørnet. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 19. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2009 Takk! Enig med dere begge: Jeg prøvde å klone lyktestolpen vekk, men sjøen "så ikke ut" etterpå Så jeg lot den være. Jeg selv liker hvordan både båten og fuglen ser ut til å flykte fra snøværet Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Godt sett. Fine farger på godværet også. Bra bilde Du har forresten litt støv på sensoren. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 20. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Du har forresten litt støv på sensoren. Hvor da? Hvis det er over lykten og litt til høyre så er det en måke Den synes mye bedre på originalen: Endret 20. april 2009 av ozone Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Du har forresten litt støv på sensoren. Hvor da? Hvis det er over lykten og litt til høyre så er det en måke Den synes mye bedre på originalen. Ah, okei. Den dekker jo bare 3-4 piksler. Synes det ligna på en støvflekk, men den vises jo ikke i de andre bildene, når jeg ser etter. Jaja, bedre føre snar enn .. ikke var? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Lyktestolpen irriterte meg, prøvde meg på litt sampling Lenke til kommentar
ozone Skrevet 20. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Lyktestolpen irriterte meg, prøvde meg på litt sampling Veldig bra! Mye bedre enn jeg klarte Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Men kan allikevell, når du vet at noe er gjort akkurat der, se at noe er gjort. Men bedre! Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. april 2009 Rapporter Del Skrevet 20. april 2009 Ja det ble litt repetering når man ser etter, men det burde være fullt mulig å klare klone bort den der uten at det synes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå