bentch86 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Har i det siste opplevd noen "små" problemer med min bil Ford Mondeo 2.0 TDDI 2002. Sentrallåsen driver og "Kliker" mens jeg kjører, den låser seg ikke eller noe men lager samme lyden som om jeg skulle låst bilen med sentrallåsen. Noen som vet hva som kan være årsaken til dette? Også et lite problem med AC i bilden, driver og lager noen veldig rare lyder. Håres ut som en fugle flokk og putslig detter den ut og kommer tilbake igjen. Dette er ikke konstant men kanskje de første 30 minuttene av kjøre turen. Takker for svar! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fuglene er nok sirkuleringsvifta med et utslitt lager. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dørlåsen minner meg om typisk wv sharan problem. Da er ofte ledningene i dør strømpa ryki eller at det ryker noen mikrobrytere rundt låsekassa. Kommer fugle lyden kun med AC på eller er den der uansett? Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Lyden er der uansett om jeg har AC på eller skrur denne av til vanlig kjøling. Men forsvinner når jeg skrur av hele kjøleapparatet, til info virker heller ikke denne knappen for og lukke lukene (den man skrur på når man skal igjennom lange tunneler.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå