Gå til innhold

Alternativ til situps?

Anbefalte innlegg

Hei

Eg skulle gjerne hatt eit alternativ til situps for mage trening og noko for ryggen der ein bruker si eiga kropsvekt.

Har nett sovidt prøvd litt Knebøy for ryggtrening men likte det ikkje, eg kjente og at det blei for tungt noko som er grunnen til at eg vil starte med øvelser som baserer seg på og bruke kroppen.

Om nokon har ei webside der dei viser slike øvelsar t.d. med små videosnutter og skriftleg forklaring hadde det vert supert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hei,

Eg driver mykje med kroppsvektøvelser og har diverse øvelser for blant anna mage. Det beste er om du har tilgang på stang for pull-ups, da kan du utføre "hanging leg raises". Da tar du beina opp til stanga. http://www.dragondoor.com/cgi-bin/articles...;topic=Workouts Forskjellige artikler for kroppsvekttrening.

Kjem litt an på kva styrke du ligger på for øyeblikket da noken av øvelsane krever litt grunnleggande styrke. Sjekk "Hanging leg raises" guiden i linken over for effektivt alternativ til sit-ups :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Hei

Eg skulle gjerne hatt eit alternativ til situps for mage trening og noko for ryggen der ein bruker si eiga kropsvekt.

Har nett sovidt prøvd litt Knebøy for ryggtrening men likte det ikkje, eg kjente og at det blei for tungt noko som er grunnen til at eg vil starte med øvelser som baserer seg på og bruke kroppen.

Om nokon har ei webside der dei viser slike øvelsar t.d. med små videosnutter og skriftleg forklaring hadde det vert supert.

L-sit, front lever, human flag, dragon flag og en-arms chin-up er meget effektive for blant annet mage og rygg.

det er fint mulig å bygge en høy grad av styrke og muskelstørrelse uten vekter. sjekk ut min nettside hvis du vil ha mer informasjon :)

www.kroppsvekttrening.no

Endret av Vektarm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...