Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fordøyelsen med problemene

problemer

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg seriøst noen gode råd her. På en søndag.

Jeg har fått diagnose spiserørsbrokk, heliobacker og katarr på magesekken.

Disse plagene har jo da fått den berømte trippelkuren, kuren er begynt som foreskrevet 80 mg losec mups i døgnet og 1000 mg clarithrmycin ratioharm + imacillin.

Noen som vet om den følelsen når man er stuptrøtt og blir vekt etter 3 timer? Den følelsen har jeg enda, tiltross for at jeg har sovet ca ett halvt døgn. Da jeg våknet var det akkurat som om jeg ikke visste hvor jeg var, og graden av å være "bortevekke" kan vi sette til 80%. Dette er jo værre enn å være full. Noen som kan fortelle meg litt om denne kombinasjonen jeg har fått?

Og eventuelt hvilken medisin som gjør at jeg reagerer som jeg gjør? dette blir isåfall helgemedisin for meg, jeg kan ikke ta noe som påvirker evnen til å gå på jobb... Eller vil dette stabiliseres utover i kuren? Isåfall kan jeg jo ta den, ellers slutter jeg bare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar noe lignende losec, fungere på samme måte tror jeg.

Du bør ringe til lege å si det du skriver er. Evt få akutt time eller kanskje du kan ta det gjennom telefon. Du bør ikke slutte å ta medikamentene, men kontakt lege snarest mulig slik at du kan prøve noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...