Inc Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Brukernavn: Inc Utfordring: Former og farger Deltakernivå: SuperPingle (selvoppnevnt egenkategori) Utstyr: dSLR Ja, det er vel på tide å poste noe fra mine dager i April. Som selvutnevt superpingle kan strikken tøyes litt. Var ikke sikkert jeg ville klare så mye som 2-3 bilder i uken.. Her er ifra uke1 Uke2 Uke3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Selv som uperpingle, så har du fått fotgrafert litt av hvert. Det midterste i uke 2 og et første i uke 3 er det beste synes jeg. Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nr 2 i uke 2 var et flott motlysbilde ja. Liker siluetter i svarthvitt. Før jeg klikket på thumbnailen av kranen kunne jeg ikke fatte hvordan du hadde klart å få til en så ren og fin bakgrunn Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det var noe fint "død svane" over hvitveisen i uke 3. Likte bildene av flassende mailing, og kranen var jo genial - samme opplevelse som arnold_layne! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Min siste uke gikk til helsike. Ingen bilder fra meg i uke 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå