Lifeform Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hi, Hvordan får jeg til å aktivere videoanrop på et Network Norway abonnement...? Får beskjed om å "Sjekke nettverkstjenster" når jeg kobler opp... Endret 19. april 2009 av Lifeform Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Tre ting må klaffe: - Du må ha en 3G-telefon, men det regner jeg med at du allerede har. - NWN må ha støtte for tjenesten, sjekk hjemmesida deres. - Du må velge nett manuelt, og henge deg på Telenors 3G-nett. Årsaken er at NWNs eget nett foreløpig bare er et GSM-nett. Endret 19. april 2009 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Tre ting må klaffe:- Du må ha en 3G-telefon, men det regner jeg med at du allerede har. - NWN må ha støtte for tjenesten, sjekk hjemmesida deres. - Du må velge nett manuelt, og henge deg på Telenors 3G-nett. Årsaken er at NWNs eget nett foreløpig bare er et GSM-nett. NWN sier de skal ha støtte for dette. Jeg har koblet manuelt mot Telenor, samt satt modus til UTMS. Det virker faktisk som det går, men bare 1-3 sec etterpå jeg har prøvd ringe opp kommer det nå "Kobler fra..." - og så nullstiller den seg. Er det noe mer utover dette jeg kan sjekke? Kan det være problemer med nettet eller abonnementet til mottakeren, f.eks. ? Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det kan være problemer hos mottaker også - alle de tingene mia_tuk nevner må klaffe for ham også. Kan forresten bekrefte at videoanrop fungerer med OneCall, som også bruker NWN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå