Kjeven Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Et ganske underlig problem dette her. Dukket opp for noen dager siden, og jeg aner hva jeg kan ha gjort for å forårsaket det. Hvitfargen i noen programmer har rett og slett fått en særdeles skjemmende gulfarge. Se på dette bildet: Det er et skjermbilde av den samme tegningen åpnet i Paint og Windows Fotogalleri. Med unntak av i Photoshop har jeg ikke sett denne fargen dukke opp noen andre steder enn i Windows fotogalleri, men to steder er nå to for mye spør du meg. Jeg får ikke sett noen av bildene mine ordentlig lenger Noen som vet hva det kommer av, og eventuelt hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
sirus_the_virus Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) trykk på "fix > juster automatisk" i Windows Fotogalleri. Endret 19. april 2009 av sirus_the_virus Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg ville prøvd å fulgt denne guiden: http://www.mydigitallife.info/2007/07/11/w...ground-problem/ Har hatt akkurat det samme problemet selv, og dette fungerte fint. Er visst noe tull med fargeprofilene i vista. Har du nylig installert ny driver for skjermen? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) EDIT: Det ser ut som løsningen min var litt kortsiktig. Se på svarene over heller. Hvis det over ikke skulle hjelpe så kan du prøve dette: Det er en feil med skjermdriveren (merk: ikke skjermkortdriveren). Du har en Samsung Syncmaster 22 tommer? Jeg har hatt samme problemet og løsningen er å ikke bruke den medfølgende driveren og bare bruke plug and play monitordriveren. Hvordan du avinstallerer driveren (dette er ganske likt på vista tror jeg): Endret 19. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå