Martin A. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Dette er et problem jeg halvveis har overlevd med i en stund, men nå begynner det å irritere meg. Sånn helt ut av det blå kan Firefox finne på å bruke feil bilde når den henter fra cache. Dette kan løses med Ctrl+F5. Jeg skrev "kan" i kursiv siden det kun hjelper i 5-6 av 10 tilfeller. Ofte må jeg slette mellomlageret. Det jeg har prøvd hittil er reinstallasjon av Firefox og deaktivering av samtlige tillegg, uten at det utgjorde noe. Har også søkt på Bugzilla, for å se om det faktisk er en feil, men iogmed at ingen andre opplever det samme, vil si at det faktisk ikke er et problem med programmet, men noe annet i systemet som påvirker det. Problemene oppstår heller ikke i andre nettlesere, så det må være noe som kun "angriper" Firefox. Om noen har noen tips, eller trenger å vite mer detaljer om installerte program, extensions, etc, fyr løs. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sletting av profil-mappa i FF pleier å løse alle problemer angående innstillinger (oppleves som bugs) da det fører til resetting av nettleseren. Avinstallering hjelper ikke fordi profil-mappa oftest er uberørt av dette og samme bugsene følger med neste gang du installerer på nytt. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Takk for tipset. Har nå prøvd det, og det ser ut til å fungere. Om jeg ikke kommer tilbake med noe annet, så kan andre som har lignende problemer anse Geir sitt forslag som en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå