kaian Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Syns du ofrer deg mye jeg,for å ta bilder,men så blir jo mange veldig fine og da,var selv ute nå ikveld,tok ikke kameraet opp av sekken engang.Det ble overskyet,rått,surt og kaldt,og fisken beit ikke heller. +1 Ang fisken, så det var nokså mye mygg og fluer i skogen i dag... og knoppene på bjørka begynner å hovne opp... et tegn? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Fælt til vårskryt på dere da! :!: Å , gleder meg så sinnsykt til sommeren nå! Har ny teleskopstang for sesongen òg... Med 3-4 fluer og en kastedubb blir det nok det jeg kommer til å bedrive, samt litt dorging fra båt i Andøyas beste ørretvann med markdraget hengende etter mens jeg drikker ei iskald nordlandspils... *Oi, avsporing gitt!* Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Syns du ofrer deg mye jeg,for å ta bilder,men så blir jo mange veldig fine og da,var selv ute nå ikveld,tok ikke kameraet opp av sekken engang.Det ble overskyet,rått,surt og kaldt,og fisken beit ikke heller. +1 Ang fisken, så det var nokså mye mygg og fluer i skogen i dag... og knoppene på bjørka begynner å hovne opp... et tegn? Helt OT:Fisken i Østmarka har nok spist mygg en stund allerede,trenger bare litt åpent vann,så er den igang. Her har jeg lurt opp noen,men fisken er så var på vind i myggetiden,så det er veldig ustabilt. Har blitt nesten grønt de siste dagene. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hm... Hadde desverre ikke noe som kunne være forgrunn, bortsett fra det som ligger naturlig i fjæra.Men skjønner poenget, det hadde nok vært et mer helhetlig bilde med noe der Jaja... Gleder meg bare sinnsykt til å kunne ta bilder ute i naturen med sommerfarger og ikke måtte fryse fingrene helt av seg! Fytti det var kaldt ute her istad, snøstorm og -3 grader er ikke mye vår å skryte av Ikke fikk jeg noe særlig fine bilder heller. Trenger ikke alltid å være så "stort" det som er forgrunn, kom deg nærmere bakken og skill ut en stein/planke/oppspist sko. Blir med en gang mye mer spennende å se på Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Som eksempel vil jeg vise et par bilder tatt av Patrick di Fruscia, medlem av The TimeCatchers: http://timecatcher.com/main.cfm?p=02_300&PhotoID=1075 http://timecatcher.com/main.cfm?p=02_300&PhotoID=1086 Noe slikt nbmofo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå