Gå til innhold

BK: Bra vær / uær


Anbefalte innlegg

Syns du ofrer deg mye jeg,for å ta bilder,men så blir jo mange veldig fine og da,var selv ute nå ikveld,tok ikke kameraet opp av sekken engang.

Det ble overskyet,rått,surt og kaldt,og fisken beit ikke heller. :grin:

+1

 

Ang fisken, så det var nokså mye mygg og fluer i skogen i dag... og knoppene på bjørka begynner å hovne opp... et tegn? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fælt til vårskryt på dere da! :!:

Å , gleder meg så sinnsykt til sommeren nå!

Har ny teleskopstang for sesongen òg... Med 3-4 fluer og en kastedubb blir det nok det jeg kommer til å bedrive, samt litt dorging fra båt i Andøyas beste ørretvann med markdraget hengende etter mens jeg drikker ei iskald nordlandspils...

 

*Oi, avsporing gitt!*

 

:blush:

Lenke til kommentar
Syns du ofrer deg mye jeg,for å ta bilder,men så blir jo mange veldig fine og da,var selv ute nå ikveld,tok ikke kameraet opp av sekken engang.

Det ble overskyet,rått,surt og kaldt,og fisken beit ikke heller. :grin:

+1

 

Ang fisken, så det var nokså mye mygg og fluer i skogen i dag... og knoppene på bjørka begynner å hovne opp... et tegn? :hmm:

Helt OT:Fisken i Østmarka har nok spist mygg en stund allerede,trenger bare litt åpent vann,så er den igang.

Her har jeg lurt opp noen,men fisken er så var på vind i myggetiden,så det er veldig ustabilt.

Har blitt nesten grønt de siste dagene. ;)

Lenke til kommentar
Hm... Hadde desverre ikke noe som kunne være forgrunn, bortsett fra det som ligger naturlig i fjæra.

Men skjønner poenget, det hadde nok vært et mer helhetlig bilde med noe der :roll:

Jaja... Gleder meg bare sinnsykt til å kunne ta bilder ute i naturen med sommerfarger og ikke måtte fryse fingrene helt av seg!

Fytti det var kaldt ute her istad, snøstorm og -3 grader er ikke mye vår å skryte av :cry:

Ikke fikk jeg noe særlig fine bilder heller.

 

Trenger ikke alltid å være så "stort" det som er forgrunn, kom deg nærmere bakken og skill ut en stein/planke/oppspist sko. Blir med en gang mye mer spennende å se på:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...