Gå til innhold

Har jeg for svak PSU til dette oppsettet ideellt sett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyttige linker dere postet, men nå må jeg jo se meg om etter ny PSU føler jeg :p Stabilitet var visst ikke den store styrken til HIPER 530W og 580W PSU'er etter hva jeg forstod. Og jeg trenger virkelig ikke vente til min ryker før den blir byttet ut ;)

-Øivind-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

F.eks. en Corsair HX520 vil sikkert fungere mer enn bra nok til det der. Man har også HX620 hvis du er skeptisk.

Hiper ville jeg ikke hatt om jeg fikk den kasta etter meg på gata. Samme hvor mange watt den har påtrykt på klistrelappen.

Selv har jeg nettopp kjøpt meg en Seasonic M12D 850watt, men det er bare fordi en kamerat av meg trengte "ny" PSU da hans tok kveld. Så da får han kjøpe min Corsair HX520 billig.

Jeg trenger uansett ikke noe mer enn 520watt, men når jeg allikevel kjøper ny, så hvorfor ikke ta i litt. Har vært veldig fornøyd med min HX520, og antar den nye M12D'n kommer til å være mer av det samme.

Oppsummering: Du har ikke for svak PSU (hvis vi ser på antall watt), men Hiper er dessverre ikke kjent for å være til å stole på. Så jeg ville byttet den ut uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...