Gå til innhold

BK: Noen søte damer (serie)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har i hvert fall fine klær på seg. I utgangspunktet er det ikke så gærent med den lyskasteren foran, det fungerer greit på det første bildet. Det siste kunne også vært bra, men har litt mye slagskygge (blits i tillegg?).

for mye klær!!! :p

Lenke til kommentar

Det første bildet liker jeg godt, men jeg tror det ville bli bedre med en kvatratisk beskjæring fra øvre høyre hjørne. Fint at det er så skarpt og så fine farger, samtidig er det bevegelse igjen i hendene hennes.

Det tredje liker jeg best, det virker som danseren på det bildet er betydelig mer engasjert i og har større glede av det hun holder på med enn de andre. (Men det kan jo være fordi de andre er flinkere til å holde maska, og egentlig gjør det mer riktig for alt jeg vet?)

Noen burde tipsa arrangøren om å gjøre scenen mer fotovennlig, den lampa foran må nesten med på bildene for å få med føttene, men ødelegger en del for stemningen i bildene.

Jeg synes du har fått mye ut av en vanskelig setting. Det er jo grenser for hvor mye man kan løpe rundt eller reise seg for å fotografere når man er publikum, av hensyn til øvrig publikum. Litt slagskygge må man og regne med, synes du har kontroll på den. Og fargene er flotte, gode eksponeringer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...