kake_fisk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvordan kan jeg sette et ikon til min applikasjon? Ikke bare vinduet mitt, men sånn at application.exe også får dette ikonet. Bruker Code::Blocks foresten. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg kjenner ikke code::blocks men jeg mener å huske at iconet blir hentet fra det første iconet i programmet sin ressurs del, så hvis det er muligheter for å legge til ressurser så tror jeg det kan hjelpe. Lykke til Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Har aldri lagd resurs filer før, men har hør at man også trenger en header for at den skal virke. Kunne noen ha hjulpet litt med å få til disse ressurs filene? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Burde flyttes til Windows programmering. Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 har også irritert meg litt med C::B i dev-cpp kan du velge i Project Options >> General men jeg hakke peiling på hvordan man gjør det i C::B :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå