Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runking=bedre sjanse hos jentene?

Gjest Guest_Hemmelig_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Hemmelig_*

Neediness er mega turnoff for jenter. Runking vil vel føre til mindre grad av neediness, og bedre sjansene hos det andre kjønnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den needinessèn mange jenter ikke liker er vel strengt tatt ikke rent seksuelt. Som i sex. Det er mer konstant ringing/sms, og klenging, at man må være sammen hele tiden. Runking kan gjøre deg litt mer løs og ledig i kroppen, du er ikke så anspent rundt jentene og spretter ikke sjampanjekorken bare noen tar på deg ;) hehe. Så om man setter det opp mot hverandre, runk eller ikke runk?, så er valget enkelt.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Needy mennesker er mennesker som egentlig er svært usikre på seg selv, men later som de er tøffe. De er dog helt avhengige av konstant sosial kontakt for å bli bekreftet.

Voldsomt mye runking kan gjøre deg mindre sosial. Det hjelper altså mot neediness, men det ødelegger resten av det sosiale livet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg finner det bedre å la vær å runke en kveld eller to før jeg skal ut i byen eller på fest, da bruker jeg den seksuelle energien jeg har til å prøve å go all the way. Jeg har hatt bedre resultat ved å ikke runke før fest/byen enn å runke. Da er jeg mer villig å prøve meg på jenter enn når jeg har runka :p

Lenke til kommentar
Jeg finner det bedre å la vær å runke en kveld eller to før jeg skal ut i byen eller på fest, da bruker jeg den seksuelle energien jeg har til å prøve å go all the way. Jeg har hatt bedre resultat ved å ikke runke før fest/byen enn å runke. Da er jeg mer villig å prøve meg på jenter enn når jeg har runka :p

Samme her + sjangsen for å få ølkuk blir mindre ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...