TheMartine Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kom over dette fugleredet en dag, og prøvde å finne en litt mer interessant vinkel å fotografere det fra enn bare rett på og rett forfra. Var jo forøvrig veldig heldig med den fine fargen på himmelen :b Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Liker enkelheten, tonene i himmelen og treverket, teksturen i tre og rede -flott! Tror det kan tjene på en liten oppskarping? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fint sett og enkel og grei komposisjon. Skulle å gjerne sett en matmor/far som var i nærheten, det tror jeg hadde gjort bildet bedre mer utført. Syns bare det blir litt kjedelig som nå, desverre... Kanske øke kontraster? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Takk for tips! Har aldri behandlet et bilde i hele mitt liv, så kan jo alltids begynne med dette Lenke til kommentar
morlie Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Veldig pent bilde, fine linjer var det jo også! likte det helt supert!Prikken over I'en måtte vel vært at det hadde vært en fugl i reiret, men det ble nice uten også! Keep up the good work! Lenke til kommentar
Taters Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bra tittel. Gjorde et bilde av lite om til mye. Med tanke på bildet så det er greit, ser ikke noe å påpeke direkte utenom litt mer kontrast som nevnt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Da har jeg økt kontrasten litt, og må si meg meget fornøyd. Ble jo mye mer levende og mer varme i treverket. Bra tips, tusen takk Før: Etter: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå