E.I. Lonoff Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Syns For a Few Dollars More og The Good The Bad and the Ugly er på høyde med For a Fistfull of Dollars.. Spesielt tGtBatU er kanskje bedre enn FaFDM.. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 I "Dead" serien, vil jeg si at Dawn er bedre enn førstefilmen. I "Friday" serien, mener jeg personlig at nr. 4 er den beste. I "Indiana" serien, anser jeg nr. 3 som ze superior. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 mad max 2 er bedre enn 1ern, 3ern kan vel likestilles med 1ern, men på en helt annen måte Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg syntes Batman Returns er like god som Batman. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja... da så.... Spin-off'ene til American Pie er i alle fall ett tragiske forsøk på og melke mest mulig ut av hele konseptet. Film 1 var (og er) en genistrek i nyere komedier, film 2 var ok, mens Wedding var en nedtur. Resten av "filmene" vil jeg ikke nedlate meg til å kommentere en gang....bortsett fra og si at drar American Pie navnet laaangt ned i søla. Jeg har ikke sett Wedding. Men Naked Mile og Beta House er mye bedre enn 1 og 2. Band Camp er på vippen til å være bedre. At de er et forsøk på å tjene mer penger kan jeg gå med på, det er da naturlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg foretrekker forresten Rocky IV, den er gøyest. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja... da så.... Spin-off'ene til American Pie er i alle fall ett tragiske forsøk på og melke mest mulig ut av hele konseptet. Film 1 var (og er) en genistrek i nyere komedier, film 2 var ok, mens Wedding var en nedtur. Resten av "filmene" vil jeg ikke nedlate meg til å kommentere en gang....bortsett fra og si at drar American Pie navnet laaangt ned i søla. Jeg har ikke sett Wedding. Men Naked Mile og Beta House er mye bedre enn 1 og 2. Band Camp er på vippen til å være bedre. At de er et forsøk på å tjene mer penger kan jeg gå med på, det er da naturlig. Syns du seriøst at Naked Mile og Beta House er gode filmer? o_O Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Så absolutt. Hva er det som gjør dem dårligere enn american pie 1 og 2? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg foretrekker forresten Rocky IV, den er gøyest. Umulig å ikke få lyst til å trene etter å ha sett den filmen! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Da undervurderer du min forakt for fysisk aktivitet. Lenke til kommentar
Djar Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg syns alle Lord of the Rings filmene klarer å holde seg like gode :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Grumpier Old Men holder nærmest samme nivå som den flotte Grumpy Old Men. Jack Lemmon og Walter Matthau var rett og slett to fantastiske skuespillere. Dypt savnet Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Mhm, I hear ya! Herlige filmer begge to med to veldig gode skuespillere. Denne er kjekk og ha; Bare synd at filmene er i 1.33:1 fullscreen... Nå bør Warner få ut finger'n og få gitt ut disse to på BD i ordentlig aspect ratio, bra lydspor og gjerne litt ekstramateriale! EDIT; Haha Warner gir ut Grumpy Old Men på Blu-ray 7. juli i år! Good news, da blir det nok en liten amazon order i juli. Technical Specs:-Blu-ray -BD-25 Single-Layer Disc -Video Resolution/Codec: 1080p/VC-1 -Aspect Ratio(s): 1.85:1 -Audio Formats: English Dolby TrueHD 2.0 Stereo English Dolby Digital 2.0 -Subtitles/Captions: English, French, Spanish -Supplements: Theatrical Trailer -Exclusive HD Content: Digital Copy As previously reported, Warner Home Video has announced an early-July Blu-ray bow for the comedy favorite 'Grumpy Old Men.'Warner Brothers will give the smash hit comedy starring Jack Lemmon and Walter Matthau the high-definition treatment on July 7. Details and technical specs are in and the Blu-ray will feature a 1080p/VC-1 transfer, a lossless Dolby TrueHD 2.0 stereo track, however the only bonus features that will be included is a theatrical trailer and a digital copy. Suggested retail price for the Blu-ray has been set at $28.95. Ikke noe ekstramateriale da...men men, den kommer i alle fall på BD! Endret 25. april 2009 av mjau Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Dødelig våpen og SAW! Uenig -Indiana Jones 2, 3-Lord of the Rings 2, 3 Synes 2-erene er dårligere enn enerene. Selv synes jeg treeren er ganske middels. Kunne godt droppa og lage den, da Gudfaren II har en såpass bra slutt. Helt enig. - Rambo er kanskje bedre enn First Blood De jeg kommer på i farten... God film, men uenig. Politiskolen. Blir i likhet med den orginale Rambo-triologien dårligere jo høyere tallet bak blir... Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg synes The two Jakes er på høyde med Chinatown Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Bra oppfølgere jeg kommer på i farten: Hellboy 1 & 2; fete begge to. Batman Begins og The Knight Returns; de beste Batman filmene som er laget. Blade 3 er ekstremt mye bedre enn de to første filmene i serien. Pirates of the Caribbean; jeg liker alle. Jason Bourne filmene taper seg ikke nevneverdig. Ace Ventura: Pet Detective & Ace Ventura: When Nature Calls; samme humor, like morsomt (neshornfødselen er legendarisk ) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Godfather Part II Spiderman 2 og 3 Terminator 2 Naked Gun 2 De jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
AlanPartridge Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg synes The two Jakes er på høyde med Chinatown Mulig jeg må se den igjen, men jeg mener å huske at The Two Jakes var ganske kjedelig og skuffende i forhold til klassikeren Chinatown. Endret 27. april 2009 av AlanPartridge Lenke til kommentar
AlanPartridge Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Godfather Part IISpiderman 2 og 3 Terminator 2 Naked Gun 2 De jeg kommer på i farten. Ok, glem bare ikke at det er The Naked Gun 2 1/2: The Smell of Fear . Titlene er jo festlige i seg selv i den serien der. Selv er jeg veldig svak for tv-serien de bygger på, nemlig Police Squad! Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Godfather Part IISpiderman 2 og 3 Terminator 2 Naked Gun 2 De jeg kommer på i farten. Enig i 4/5, men synes du Spiderman3 i det hele tatt kvalifiserer til å bli nevnt i noen sammenheng? Satt å gleda meg til den møkka ble ferdig når jeg så den. Spiderman 3 var nesten dårligere en Blood Rayne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå