Gribby Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Klarer ikke og gi en skikkelig forklaring å bruke faktiske produktnavn her, så dersom det bryter med diskusjons anti-reklame avtale så beklager jeg. Anyways, jeg er 17 år gammel og har sterk allergi. Har vært/er plaget med tett og rennende nese hele mitt liv nå og det legger en skikkelig demper på livskvaliteten min (hodepine, pustevansker, taleproblem - særlig "n" og "m" stygge kallenavn osv.) Brukt Nasonex i noen uker nå, men føler absolutt ingen forskjell. For noen dager siden tenkte jeg at jeg skulle prøve en nesespray kalt Zycomb, og da kjennte jeg effekten med en gang. Var snørrfri i 6 dager og det å kunne puste utelukkende med nesen var rett og slett en herlig opplevelse. Følte meg i bedre form en noen ganger før. Desverre er sprayen skadelig ved regelmessig bruk, så nå er jeg tilbake til mitt gamle jeg, og det føles enda verre enn før Spørsmålet er som følger, er det noen som vet om en spray med samme effekt som Zycomb, men som og kan brukes så ofte man vil? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_tettnese Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 tror ikke det er noen slik spray.... redd jeg har overbrukt nesespray, jeg.. vært tett i nesen i flere mnd. nå akkurat som om jeg var forkjølet.. trukke jeg brukte sprayen mer enn 10 dager sammenhengende heller=S lett mye etter det samme, noe man kan bruke ofte/hele tida.. ofte problemer med å sovne osv. pga. dette. ikke funnet noe.. =( kan evt. prøve saltvanns løsning el.l? ikke like greit å bruke da, sikkert ikke like bra effekt heller, funker kanskje ikke på rennende nese heller? usikker. vet du forresten hvor lenge det må mellom hver 10-dagers periode? evt. kan man ihvertfall leve en stund på den, stoppe en stund.. starte igjen osv. ^^ liker ikke å bruke nesespray.. en stund etter bruk får jeg bitter smak av sprayen bak i halsen så jeg holder på å brekke meg, eww ;| Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hvis problemet ditt kommer pga. allergi, kan du alltid ber fastlegen din om en henvisning til en allergispesialist. Det finnes mangen form for allergibehandlig. Endret 20. april 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå