anaconda Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei Har akkurat fått xboxen tilbake fra reperasjon. Vil nå koble den til nettverket så jeg kan streame musikk fra pc'en (vista home premium). Har koblet xboxen til routeren. Gjorde de nødvendige innstillingene på xboxn (IP osv). Den koblet til, lastet ned oppdatering og instalerte den. Så den får da tilgang til internet. Gjør som det står forklart på www.xbox.com/pcsetup: Trykk på Start-knappe på fjernkontrollen eller gå til mediedelen på dashbordet på Xbox 360. Velg Media Center. Følg instruksjonene på skjermen for å hente den åttesifrede installasjonsnøkkelen for Media Center.Skriv ned denne nøkkelen. Går på windows Mediacenter på xboxn, får opp et valg, learn more og continue. Trykker continue - checking network - Your console didnt obtain an IP-address from your DHCP server. Jeg trykte continue, og fikk koden. Startet media center på pc, skrev inn koden. På tv-skjermen står det Windows Media Center - Contacting... Skjer ikke noe mer der. På pc'en fikk jeg etterhvert en kort og grei feilmelding: det har oppstått en feil... Jeg forstår ikke helt hva jeg skal gjøre? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå