Fred7555 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hei. Jeg har noen bilder, som jeg gjerne skulle ha forstørret, er det mulig? Bildene er ikke tatt på kamera, men har de på PC'en. Finnes det et program som kan gjøre de større (bedre kvalitet/flere pixler)? Behøver ikke topp-kvalitet, men ville vært bra om de var litt skarpe hvert fall når de forstørres (viss de kan). Det er ikke bilder jeg skal ha til reklame på vegger/skrive ut e.l., bare noen små bilder jeg gjerne skulle hatt litt større. Beklager viss det finnes et underforumet til sånne spørsmål, men jeg kunne ikke finne noe. Takker på forhånd Endret 18. april 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du har den muligheten i både Photoshop, Gimp, og Paint.NET, og sikkert flere bildebehandlingsprogrammer. Jeg antar Photoshop har algoritmer som gir best kvalitet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Dette kan vel stort sett gjøres i alle fotoredigeringsprogrammer, men ikke alle er nødvendigvis like gode. Skal du ha noe av det absolutt beste resultatet, må du over på spesialprogrammer som f.eks Genuine Fractals fra OnOne Software (Plug-in for Lightroom, Photoshop og Aperture). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå