Keevan Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) kan ikke åpne vpngui.exe kan ikke åpne tosBTMng.exe kan ikke åpne sistray.exe Dette er meldingen jeg får ved oppstart; virker som alle .exe filene ikke virker. Er ikke engang mulig å åpne clue (ordboken)! Jeg trenger hjelp!! Har to valg; 1.bruk webtjenesten for å finne det rette programmet - kommer ikke lengre enn ; This file in your language is not yet available. View the English version. Da trykker jeg view the English version - Windows has the following information about this file type. This page will help you find software needed to open your file. File Type: Unknown Description: Windows does not recognize this file type. You may search the following Web site for related software and information: Windows Live Search 2. Velg programmet fra en liste - Får også opp flere kan ikke åpne filen som feks; rundll32.exe ( noe som gjør at jeg ikke kan åpne en eneste fil inne på kontrollpanel) Endret 18. april 2009 av Keevan Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Vista eller XP? Hvis XP, prøv EXE File Association Fix (Last ned, pakk ut og kjør reg-fila. Si ja til å legge til info'n i registeret, restart pc'n) Endret 18. april 2009 av norbat Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=70872 Samme post bare så vi sammkjører litt. Lenke til kommentar
Keevan Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Vista eller XP? Hvis XP, prøv EXE File Association Fix (Last ned, pakk ut og kjør reg-fila. Si ja til å legge til info'n i registeret, restart pc'n) XP ja, det funket. Men nettverks koblinger og trådløs nettverk har forsvunnet fra kontroll panel. De står kun som veivisere, og det går ikke an å åpne de; VEiviser for trådløst nettverk; Programmet kan ikke starte fordi netshel.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å intallere programvaren på nytt. ( Jeg befinner meg i Ecuador og har ikke med meg noen cd`re, finnes det noen annen vei? Etter jeg trykker ok på denne får jeg opp en melding om "feil ved innlasting av wzcdlg.dll ; Den angitte modulen ble ikke funnet". Valget jeg har er å trykke ok, og ingenting skjer!! Takk for hjelp Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Hvis du får kjørt .exe-filer, så kunne du ha forsøkt å kjøre en systemgjenoppretting (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) til en dato før probl. oppsto. Deretter kjører du gjennom veiledningen Endret 19. april 2009 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå