Gå til innhold

FEIL Melding ; Oppstarts problemer - Kan ikke åpne filen ...

Anbefalte innlegg

kan ikke åpne vpngui.exe

kan ikke åpne tosBTMng.exe

kan ikke åpne sistray.exe

Dette er meldingen jeg får ved oppstart; virker som alle .exe filene ikke virker. Er ikke engang mulig å åpne clue (ordboken)! Jeg trenger hjelp!!

Har to valg;

1.bruk webtjenesten for å finne det rette programmet - kommer ikke lengre enn ; This file in your language is not yet available.

View the English version. Da trykker jeg view the English version - Windows has the following information about this file type. This page will help you find software needed to open your file.

File Type: Unknown

Description: Windows does not recognize this file type.

You may search the following Web site for related software and information:

Windows Live Search

2. Velg programmet fra en liste -

Får også opp flere kan ikke åpne filen som feks; rundll32.exe ( noe som gjør at jeg ikke kan åpne en eneste fil inne på kontrollpanel)

Endret av Keevan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vista eller XP?

Hvis XP, prøv EXE File Association Fix

(Last ned, pakk ut og kjør reg-fila. Si ja til å legge til info'n i registeret, restart pc'n)

XP ja, det funket. Men nettverks koblinger og trådløs nettverk har forsvunnet fra kontroll panel. De står kun som veivisere, og det går ikke an å åpne de;

VEiviser for trådløst nettverk; Programmet kan ikke starte fordi netshel.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å intallere programvaren på nytt. ( Jeg befinner meg i Ecuador og har ikke med meg noen cd`re, finnes det noen annen vei? Etter jeg trykker ok på denne får jeg opp en melding om "feil ved innlasting av wzcdlg.dll ; Den angitte modulen ble ikke funnet". Valget jeg har er å trykke ok, og ingenting skjer!!

Takk for hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...