Ice_man Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 noen som veit leveringstiden på ein komplett pc på komplett.no? Bestilte 2.påskedag og har enda ikke fått varen min.. Nor eg bestilte fekk eg kvitering og referansennummer. Det stod att dei trong 5 dager til pruduksjon(brukte pc-bygger`n) og att dei skulle sende den så raskt som mulig.. er dette unormalt lang leveringstid...? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har du ikke fått en mail med et pakkesporingsnummer? Dessuten så har det bare gått 5 1/2 arbeidsdag siden bestilling. Smør deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 eg har ikke fått mail fra dem ,bestillingen er da registrert.. Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 håper ihvertfall maskina kommer snart... klarer ikkje vete lenger.. Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 fekk mal fra dem i går.. Grunnen var att de ikke hadde grafikkortet inne,dei skulle sende maskina på fredag, med eit hercules 3d phrofhet istaden for eit saphire kort.. fornøyd med det eg,, Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 fekk mal fra dem i går.. Grunnen var att de ikke hadde grafikkortet inne,dei skulle sende maskina på fredag, med eit hercules 3d phrofhet istaden for eit saphire kort.. fornøyd med det eg,, Pussige greier,hver gang det går tregt og noen klager her på forumet så mangler de en vare og begrunner forsinkelsen med det. Trodde de hadde så veldig bra utvalg og bestilte inn så mye at dette ikke til stadighet skulle vere et problem.Jeg heller vel til den teorien at med å unnskylde seg som de gjør så har de fått glattet over forsinkelsen samtidig som de får litt gratisreklame med å gi kunden en tilsynelatende "bedre" vare som i utgangspunktet ikke kostet dem noe ekstra. Det hadde vert bedre om de hadde fått ræva i gir og prøvd å yte den servicen de skal. Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 fekk mal fra dem i går.. Grunnen var att de ikke hadde grafikkortet inne,dei skulle sende maskina på fredag, med eit hercules 3d phrofhet istaden for eit saphire kort.. fornøyd med det eg,, Pussige greier,hver gang det går tregt og noen klager her på forumet så mangler de en vare og begrunner forsinkelsen med det. Trodde de hadde så veldig bra utvalg og bestilte inn så mye at dette ikke til stadighet skulle vere et problem.Jeg heller vel til den teorien at med å unnskylde seg som de gjør så har de fått glattet over forsinkelsen samtidig som de får litt gratisreklame med å gi kunden en tilsynelatende "bedre" vare som i utgangspunktet ikke kostet dem noe ekstra. Det hadde vert bedre om de hadde fått ræva i gir og prøvd å yte den servicen de skal. Er heilt enig med deg der.. Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Det var eit hercules 3d phrophet 9500 pro eg skulle få.. Det koster jo egentlig 500 meir enn saphire sitt,men eg skulle få det for samme pris Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Det var eit hercules 3d phrophet 9500 pro eg skulle få.. Det koster jo egentlig 500 meir enn saphire sitt,men eg skulle få det for samme pris Ja men komplett har neppe betalt mer en maks 100 kr mer i innkjøp, utprisen varierer mye etter etterspørsel/popularitet til en vare, så for dem betyr det ingenting i så måte. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 fekk mal fra dem i går.. Grunnen var att de ikke hadde grafikkortet inne,dei skulle sende maskina på fredag, med eit hercules 3d phrofhet istaden for eit saphire kort.. fornøyd med det eg,, Pussige greier,hver gang det går tregt og noen klager her på forumet så mangler de en vare og begrunner forsinkelsen med det. Trodde de hadde så veldig bra utvalg og bestilte inn så mye at dette ikke til stadighet skulle vere et problem.Jeg heller vel til den teorien at med å unnskylde seg som de gjør så har de fått glattet over forsinkelsen samtidig som de får litt gratisreklame med å gi kunden en tilsynelatende "bedre" vare som i utgangspunktet ikke kostet dem noe ekstra. Det hadde vert bedre om de hadde fått ræva i gir og prøvd å yte den servicen de skal. Voldtsom mye du har i mot de da? De har jo ikke Sapphire 9500Pro på lager!! Ærlig talt... De gir han et Hercules kort som er dyrere (hvis du tror kortet er 400 kroner dyrere ut og 100 inn, så tror jeg du bør sjekke litt nøyere), og du klarer å vri det over til å bli dårlig service?!? Du er bare fantastisk... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Pussige greier,hver gang det går tregt og noen klager her på forumet så mangler de en vare og begrunner forsinkelsen med det.Trodde de hadde så veldig bra utvalg og bestilte inn så mye at dette ikke til stadighet skulle vere et problem.Jeg heller vel til den teorien at med å unnskylde seg som de gjør så har de fått glattet over forsinkelsen samtidig som de får litt gratisreklame med å gi kunden en tilsynelatende "bedre" vare som i utgangspunktet ikke kostet dem noe ekstra. Det hadde vert bedre om de hadde fått ræva i gir og prøvd å yte den servicen de skal. De hadde ikke varen på lager, og ga en bedre vare, hva er galt med det? De kunne jo ha ventet til den opprinnelig varen kom inn igjen, og vært enda tregere, jeg synes ærlig talt du sutrer litt for mye over komplett. Så dårlig som du vil ha det til er de virkelig ikke. AtW Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 synest det er kjempe snillt av komplett å hje meg det kortet eg.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 fekk mal fra dem i går.. Grunnen var att de ikke hadde grafikkortet inne,dei skulle sende maskina på fredag, med eit hercules 3d phrofhet istaden for eit saphire kort.. fornøyd med det eg,, Pussige greier,hver gang det går tregt og noen klager her på forumet så mangler de en vare og begrunner forsinkelsen med det. Trodde de hadde så veldig bra utvalg og bestilte inn så mye at dette ikke til stadighet skulle vere et problem.Jeg heller vel til den teorien at med å unnskylde seg som de gjør så har de fått glattet over forsinkelsen samtidig som de får litt gratisreklame med å gi kunden en tilsynelatende "bedre" vare som i utgangspunktet ikke kostet dem noe ekstra. Det hadde vert bedre om de hadde fått ræva i gir og prøvd å yte den servicen de skal. Voldtsom mye du har i mot de da? De har jo ikke Sapphire 9500Pro på lager!! Ærlig talt... De gir han et Hercules kort som er dyrere (hvis du tror kortet er 400 kroner dyrere ut og 100 inn, så tror jeg du bør sjekke litt nøyere), og du klarer å vri det over til å bli dårlig service?!? Du er bare fantastisk... Vist du leser hva jeg skriverså har ikke jeg nevnt at det var dårlig gjort av dem og gi han et annet kort, det synest jeg var på sin plass. At du tar det så hundre prosent bokstavelig med den hundrelappen kontra femhundre er jo synd, mulig det er 200 dyrere inn men det er egentlig uvesentlig da dette ikke betyr en dritt for komplett. Jeg tenkte heller ikke spesifikt på dette innlegget når jeg kritiserte komplett men heller på egne og mange andres erfaringer med dem, har hatt problemer de fleste ganger jeg har sendt retur og da har jeg tatt opp saken her på forumet og hva skjer da? Jo da får jeg plutselig personelig mail fra ledelsen der de beklager måten jeg er blitt behandlet på og så ordner de saken med ilpost. Så spør jeg er det sånn servicen hos norges største webshop skal vere at man tar kontakt og blir avvist så går man offentlig ut og da ordner alt seg. Min mening er iallefall at dette er feil, jeg hadde ikke snakket om det vist det var et engangstilfelle men det var det ikke. Bla kjøpte jeg et nytt hk som posten knuste tok å sendte det i retur de sendte et "nytt" som da jeg åpnet pakken viste seg å ha vert brukt, er dette også riktig? Jeg er som sagt en voksen man som selv driver i serviceyrke og vet hva jeg snakker om, derfor slår jeg ned på andre som driver med dårlig service og roser dem jeg vet gir god service. Den dagen komplett retter opp sitt inntrykk av dem overfor meg skal også jeg slutte og kritisere dem. Skulle det vise seg at de i en gitt situasjon skulle gi meg en service på noe som var utover det normale skal jeg vere den første til å rose dem. Dette gjelder ikke bare komplett men alle jeg føler gir dårlig service. Til slutt ,jeg er ikke fanatisk men det ergrer meg grenseløst når noen prøver å vri seg unna å yte det vi kunder har krav på. Kan til sammenligning fortelle at jeg bestilte en pc til 12000.- hos Psdata i går morges (30.04) kl 0900 og kl 14 09 samme dag fikk jeg bekreftet at den var ferdig pakket og kl 17 15 var den reg på posten. PS: prisforskjellen på de to kortene finner jeg ut er 360.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå