Mr.Anki Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Nå ligger radiatoren på 40$ hos Sidewinder, så jeg lurer i grunn på om jeg bare skal bestille de nå. http://www.sidewindercomputers.com/swmcqupo2x.html Trenger uannsett en eller to radiatorer før jeg kan starte å bygge. Hva slags vifter vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fractal Design vifte, Silent Series 15dB Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 http://www.sidewindercomputers.com/sc12slsy110c.html 110cfm 37,5db på fullt, men de er billige og du kan sette ned farten på de uansett;) Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg vurdere noenlunde det samme oppsettet. Har kjøpt meg en i7 950 og en HD 4870x2. Holder det med en grei 360 radiator for å kjøle disse to? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Spørs hva du mener med greit det da:P Neida en trippel holder såvidt mener jeg til et X2 og en 950, jeg bruker 2xtrippel på min 920 og når jeg klokker den så blir det varmt nok. Bruker 655 pumpe, en thermochill-trippel og Swiftech-trippel og Cuplex HD nå..men venter på custom-topp til GTX blokka jeg har så jeg håper tempen går kraftig ned når jeg får på den siden Cuplex er ikke den beste blokka. Men det sier litt om hvor varme de blir. Men prøv med en trippel og hvis du ikke er fornøyd så kan du hive i en dual i loopen din senere. Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Spørs hva du mener med greit det da:PNeida en trippel holder såvidt mener jeg til et X2 og en 950, jeg bruker 2xtrippel på min 920 og når jeg klokker den så blir det varmt nok. Bruker 655 pumpe, en thermochill-trippel og Swiftech-trippel og Cuplex HD nå..men venter på custom-topp til GTX blokka jeg har så jeg håper tempen går kraftig ned når jeg får på den siden Cuplex er ikke den beste blokka. Men det sier litt om hvor varme de blir. Men prøv med en trippel og hvis du ikke er fornøyd så kan du hive i en dual i loopen din senere. Ok, takk for svar. Jeg kommer nok til å prøve med det først. Jeg har ikke planer om noe OC i første omgang så da kan det hende det holder. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Hva slags temperaturer kommer jeg sånn ca til å få med 2x dual rad? Det er veldig avhening, men sånn ca i7 920 og gtx295 Endret 21. juni 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 vannkjøling på begge? isåfall kommer det ikke til og bli så mye bedre enn godl uftkjøling. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Ja, vann på begge. Kanskje jeg skal droppe vannkjøling? Med et HD4890 da tro? Eller det ligger kanskje på ca samme temperatur som GTX295? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Syns ikke du skal droppe vann, men hadde satset på en trippel og en dual;) 4890 er også et bra valg, Toxic kortet mitt ligger på 49 grader under spilling og da er vifta opå 50%( vifta høres ikke engang. Dama sjekket det for hun hater bråkete pcer:P) Går fint an og få til vann og få greie temps. Endret 21. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Tingen er at jeg ikke får plass til mer enn to dual i kabinettet, mulig jeg kan få plass til en singel, men den gjør kanskje ikke noe serlig nytte likevel? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvordan er det med utfor kabinettet da? den swiftech holdern til singel radiator kan brukes på trippel også Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Det går nok ikke ann å ha den utenpå heller, men får se når jeg starter å bygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå