Gå til innhold

Anbefaling av oppsett for CPU og GPU? 2x dual radiator.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hva du mener med greit det da:P

Neida en trippel holder såvidt mener jeg til et X2 og en 950, jeg bruker 2xtrippel på min 920 og når jeg klokker den så blir det varmt nok.

Bruker 655 pumpe, en thermochill-trippel og Swiftech-trippel og Cuplex HD nå..men venter på custom-topp til GTX blokka jeg har så jeg håper tempen går kraftig ned når jeg får på den siden Cuplex er ikke den beste blokka.

Men det sier litt om hvor varme de blir.

Men prøv med en trippel og hvis du ikke er fornøyd så kan du hive i en dual i loopen din senere.

Lenke til kommentar
Spørs hva du mener med greit det da:P

Neida en trippel holder såvidt mener jeg til et X2 og en 950, jeg bruker 2xtrippel på min 920 og når jeg klokker den så blir det varmt nok.

Bruker 655 pumpe, en thermochill-trippel og Swiftech-trippel og Cuplex HD nå..men venter på custom-topp til GTX blokka jeg har så jeg håper tempen går kraftig ned når jeg får på den siden Cuplex er ikke den beste blokka.

Men det sier litt om hvor varme de blir.

Men prøv med en trippel og hvis du ikke er fornøyd så kan du hive i en dual i loopen din senere.

Ok, takk for svar. Jeg kommer nok til å prøve med det først. Jeg har ikke planer om noe OC i første omgang så da kan det hende det holder.

Lenke til kommentar

Syns ikke du skal droppe vann, men hadde satset på en trippel og en dual;)

4890 er også et bra valg, Toxic kortet mitt ligger på 49 grader under spilling og da er vifta opå 50%( vifta høres ikke engang. Dama sjekket det for hun hater bråkete pcer:P)

Går fint an og få til vann og få greie temps.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...