Mr.Anki Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Er litt skreptisk til å kjøre uten slangeklemmer Er redd for lekasje.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Forstår det, men for og si det på en annen måte når du først har klart og trykke slangene på så tviler jeg på at du klare og dra de av igjen;) Men da kan du bare kjøpe strips i samme fargen som slangen og det problemet er fikset;) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Det sitter såppast ja, men det er vel uannsett en liten sjanse for at de kan sprette av... Det frykter iallefall jeg Er det slike kompress fittings som er best med tane på sikkerhet? Om det blir penger nok kjøper jeg kanskje det, de er så utrolig fine! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, de er sikre..ihvertfall hvis du kjøper slangestørrelsen hakket under det de er til:) Det skal gå så bra så=) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Det skal vel gå på et vis Har lest at dere tester for lekasje, har dere hele systemet ute av kabinettet eller alt koblet inni kabinettet? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 du kan koble det opp og kjøre testen i kabinettet så lenge hardwaren ikke har strøm eller du kan teste utfor. Testingen er noe du bør gjøre nøye, kan spare deg for masse tull=) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Bruker en bare vanlig klorvann fra granen i systemet eller må en tilsette noen andre stoff i vannet også? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Burde putte sånn som dette i http://www.sidewindercomputers.com/febafbcobl.html Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Er det vits med noe form for kontroll for å styre farten på pumpen? Ser at den kommer i to versjoner. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Hvordan er støynivået på den pumpen du har? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Og spørre meg om lydnivå er som og spørre en døv en:P Men du hører ikke den, det følger med isolasjon=) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Så da holde det med 2x dual radiator for å kjøle CPU og GPU? Hva slags temperatur kan jeg vente meg på CPU'en med en heatkiller blokk sånn ca? Under 40 grader? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Skal du kjøre stock så ligger det rundt der ja og mindre, spørs på romtemp osv. Men den holder tempen betraktlig lavere enn foreks. stock;) Og det kommer til og holde med 2x duals ja. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Vil en merke noe serlig forskjell på disse to blokkene? http://www.sidewindercomputers.com/heatkillerlt1366.html http://www.sidewindercomputers.com/heatkiller1366.html Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ta den første;) du tjenrer 1-2 grader. Er den øverste jeg skal gå for. Skal du bestille fra sidewinder? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Det blir vel mest sannsynelig fra sidewinder ja, om det ikke finnes et billigere alternativ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...oducts_id=25216 Den kommerj eg til og gå for til og brukje i fast oppsettet siden den er bare 2-3 grader dårligere enn de andre 2 og den koster 350:D Alle 3 heatkillerkblokkene er blant deb este;) Hadde bestile ifra performancepc haddej eg vært deg, syns der er litt billigere der. Endret 8. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Så på den der også i dag, men får se hvor det totale oppsettet blir liggigest. Mulig sidewinder kan ta inn den der også om jeg velger de. Skader vel ikke å spørre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Uten blokker og fittings så er det ca 30$ billigere hos sidewinder. Men det kan vel endre seg når blokkene er på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå