zevres Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hei, eg har fått meg nytt head set steelseries 5H v2 å det funker bra men lyden er litt lav i forhold til i det gamle så eg må skru opp lyden mye, men noen sier at det skyldes fordi at det er nyere head set en pcen min og det kan det ver og er bra pc men den er 2 år. Men det kunne kansje fikses vis eg oppdaterte lydkortet og hvordan gjør eg det? og først må eg finne ut hvilket lydkort eg har... så hvordan sjeker eg det? Endret 18. april 2009 av zevres Lenke til kommentar
zevres Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Er ikke så flink på det der med lyd greiene har ikke gidda og engasjert meg i akuratt det, men det står noe om Realtek AC'97 Audio, er det det som er lyd tingen som må oppdateres då? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er nok det som er lydtingen ja. For å se hvilket lydkort du har, åpner du pcen og ser hva som står på det. (Hvis det er en stasjonær pc) Så kan du gå til hjemmesiden til produsenten for å finne siste versjon av driveren. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 ok, men vet du hvor eg får tak i oppdateringen til realtek-en då? vis du vet kan du sende linken til meg sånn at eg bare laster den ned? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
zevres Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Hva er gale med "hvordan oppdatere eg lydkortet?"? det er jo det som er problemet mit eg vet ikke hvordan eg gjør det... Lenke til kommentar
tundra Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg er enig med deg, synes tittelen er bra. Ang. nedlasting av driver, står det realtek på lydkortet ditt? Har du en stasjonær pc? Realtekdrivere finner du sannsynligvis på realtek.com (det har jeg ikke sjekket, men det kan du jo gjøre selv) Du kan også forsøke å søke etter realtek driver på feks google. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Nei har ikke sett på lydkortet inne i pc-en, og ja den er stasjoner, men lyd programet er realtek vil det sia at det er realtek då? Endret 21. april 2009 av zevres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå