Shoegazer Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei! Jeg har bodd i Bergen og nå flyttet hjem til Sandefjord. Problemet er at jeg har veldig mye ting og tang igjen i Bergen. Jeg trenger noen som kan frakte dette til meg. Jeg vil selv levere tingene til fraktansvarlig. Noen tips til hvordan jeg kan gå frem for å finne noen som kan hjelpe meg? Eventuelt noen som har erfaringer å dele? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei! Jeg har bodd i Bergen og nå flyttet hjem til Sandefjord. Problemet er at jeg har veldig mye ting og tang igjen i Bergen. Jeg trenger noen som kan frakte dette til meg. Jeg vil selv levere tingene til fraktansvarlig. Noen tips til hvordan jeg kan gå frem for å finne noen som kan hjelpe meg? Eventuelt noen som har erfaringer å dele? Kontakte flyttebyrå kanskje? Eller et transportselskap, eller budbil? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Ja, men det er jo en lang distanse og har ikke så alt for mye penger. Men det må jo bli noe sånt ja, noen eksakte forslag? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har ingen eksakte forslag, en ringerunde er tingen tror jeg for å få litt prisoversikt. Leie en varebil er også et alternativ. Da kan du leie i Bergen og levere bilen i Sandefjord. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Hmm, ja. Leie bil er kanskje en mulighet, det er jo en fin tur over fjellet. Takk skal du ha iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå