anolop Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kjøpte meg nettopp ett nytt modem i dag. ZyXel P-660HW som økte bredbåndshastigheten min fra 4mb/s til 20mb/s, og det er jeg meget fornøyd med! Men jeg bor i ett stort hus, og det trådløse nettverket rekker ikke overalt. På den forrige rutern min hadde jeg en extender som stor midt i huset, og det må jeg ha på denne også. Noen som vet hvor jeg kan finne en extender som funker på denne ruteren?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=113184 Eller alle som støttes av f.eks DD-WRT firmware. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har 2 av de der fra en tidligere ruter... Så den Linksys extenderen skal funke på en Zyxel ruter?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja: DWL-G710 kan repetere signaler fra nær sagt alle trådløse 802.11g-rutere eller aksesspunkter som finnes på markedet i dag. Samtidig kan DWL-G710 kommunisere med andre trådløse 802.11b/g-klientenheter. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Da skal jeg synkronisere extenderen med rutern og prøve! Takk for great hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå