bizarro_per Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Beklager at jeg poster i to forskjellige emner, men kanskje dere med mest peiling på data kan hjelpe meg? Se: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1099609&hl= Mp3-spiller inngang på hjemmekino, kan man på ett eller annet vis koble en ekstern HD til? (kort versjon) Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hjelp? Should I write in english? Aber geben uber Deutch? Jokka kokkolaiinen? Si este habla spanjol por favor? Lenke til kommentar
Varj Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Om du har denne enheten i hus, så kan du vel bare prøve? Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Poenget er at hjemmekinoen ikke gjennkjenner harddisken. Har lett litt rundt på nettet og finner at det kanskje er mulig men skjønner ikke helt hvordan man skal få det til. I prinsippet burde jo en disk av type mp3-spiller og en vanlig ekstern harddisk kunne gjennkjennes likt, men jeg vet ikke om det er spesiell formatering på mp3-spilleren som gjør at anlegget klarer å lese bilder og musikk. Har prøvd ja... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hva er en "Mp3-spiller inngang"? Du har vel en bruksanvisning som sier hva denne inngangen er beregnet til. Du får i såfall si noe om hva det står der. Er det en vanlig USB tilkobling så vil en standard disk eller minnepinne kunne leses. Mens f.eks iPod har en tilkobling som trenger spesiell software (som iTunes) for å kunne bruke musikkdelen. Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Fra Sony sine sider "USB-inngang for enkel avspilling av digitale medier og direkte avspilling fra CD " http://www.sony.no/product/hcs-surround-ki...geType=Overview Det er en USB inngang. som på en bilstereo med usb-inngang for MP3-spiller. Det jeg finner på nett er at en stor harddisk ikke får nok strøm fra usb-inngangen? Men jeg har egen strømforsyning til harddisken. Fortsatt gjennkjenner ikke anlegget HD. Spørsmålet er da om Ipod o.l. er formatert i et spesielt format? Bare spør, jeg svarer så godt jeg kan... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det står jo ganske mye i bruksanvisningen om hvordan denne brukes, og eventuelle feilsituasjoner. Så dette skulle være grei skuring. Har du en standard USB enhet så skal den virke. Forutsatt da at du ikke har formatert den om til f.eks NTFS. Har du prøvd mer enn den ene disken. Minnepinner? Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Ok. Da er kanskje problemet at disken er NTFS. Husker ikke helt i farten, har den ikke her nå men skal sjekke. Så med Fat32 så bør det fungere? Får flytte filene over til en annen plass og formatere disken og prøve igjen. Hadde vært konge å kunne styre all musikk og bilder på disken via stereoen. Har ikke prøvd andre minnepinner o.l. nei Endret 20. april 2009 av bizarro_per Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå