Psyduck Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Hei folkens Har problemer med lydavspilling på jobbpc`n. Lydfilene spilles for fort (donaldstemmer...osv), dette gjelder alle filer ! musikk via winamp, windows egne lyder osv lydkort: A97 (innebygd på hk) Khz: er innstilt på 44.1 Høytalerne er innebygd i skjermen ?psyduck? Lenke til kommentar
Psyduck Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 Ingen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
801live Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Opplevde akkurat det samme på min jobb pc. Fant ikke ut av det, men etter at jeg installerte winamp 2.9 og 3.0 har problemet rett og slett forsvunnet. Skjønn det den som kan! Maskina er satt opp med win 2000 pro Lenke til kommentar
Psyduck Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Opplevde akkurat det samme på min jobb pc. Fant ikke ut av det, men etter at jeg installerte winamp 2.9 og 3.0 har problemet rett og slett forsvunnet. Skjønn det den som kan!Maskina er satt opp med win 2000 pro Min og er satt opp med w2k.....takk for tipset skal prøve dette i morra :o Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Lyden går for fort ?? Litt useriøst, men fikk bare så lyst: Du har for rask PC, den har nådd overlydshastighet.. Lenke til kommentar
Psyduck Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Lyden går for fort ?? Litt useriøst, men fikk bare så lyst: Du har for rask PC, den har nådd overlydshastighet.. he he ja muligens ..... er det noe som heter underklokking vel lasta ned Winamp igjen uten at det hjalp (hadde egentlig blitt j....forundra om det hadde løyst problemet). flere "gode" råd ?? Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 sjekk at det ikke er noen lydefekter som er slått på Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Gå til startmeny>kjør(run) skriv dxdiag , sjekk under sound directx står på full acceleration, still eventuelt inn på ingen. Av og til så er det denne funksjonen som gjør at man hører donald stemmer på pcen. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det er en effekt i soundmanager (den gule å blå greia i tray) som heter KEY under sound effeckt, denne skal stå på null Lenke til kommentar
Corn Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Du har for rask PC, den har nådd overlydshastighet.. likte den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 En på jobben slet med det samme problemet. Det lot seg fikse med en annen driver til AC97-lyden. (Jeg tror det var den standard WHQL-driveren i Win2000pro som var problemet.) Lenke til kommentar
Psyduck Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 En på jobben slet med det samme problemet. Det lot seg fikse med en annen driver til AC97-lyden. (Jeg tror det var den standard WHQL-driveren i Win2000pro som var problemet.) TAKK ...der var problemet løyst Nå blir det musikk på jobben :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå