akarno Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei hei! Sitter på et Beyerdynamic 770 Pro 80 ohm og et gammelt og slitt Audigy 2 som har tatt kvelden. Jeg har ikke headsetforsterker. Jeg er på jakt etter et lydkort som kan veldig bra for seg selv, og som er bra nok til at jeg skal kunne hive på en headsetforsterker etterhvert - noe som ikke blir aktuelt til å begynne med. (Bygger meg opp en ting av gangen). Forstår det sånn at Audigy serien er mest egnet på surroundz og FPS gaming, og selv om jeg driver med det har jeg ikke behov for surround eller 'pro gaming' lydkort. Hva kan dere anbefale? Har letet litt rundt på diverse sider uten å bli særlig klok. Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 hei tror du vil bli meget fornøyd med dette kortet,anbefales Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Trodde faktisk denne tråden aldri ville bli svart, og har faktisk kjøpt dette. Takk for hjelp ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå